2.5 senelik iliskim bitiyor ne yapmaliyim lutfen bir fikir verin?

Arkadaslar 2.5 yillik erkek arkadasimla su an uzak mesafedeyiz. Telefonda kavga ettik ve her aradiginda tartisiyoruz 10dk konusup tamam kapat isim var diyip duruyo ben de en sonunda sinirlendim ve kapat o zaman diyip suratina kapattim. Pazar gunu dogum gunum ve yanima gelicekti bilet almisti o gunden sonra ne aradi ne sordu ben de onu aramadim ne olucak bilmiyorum gelecek mi gelmeyecek mi onu bile bilmiyorum. sizce buraya gelmemek icin bahane mi ariyor ne yapmaliyim

2.5 senelik iliskim bitiyor ne yapmaliyim lutfen bir fikir verin?
Cevapla