Arkadaşlar sevgilime bana arabayı kullandırtmadığı için kızgınım napacağım?

Kızlar araba kullanamaz diye bir şey demiyorum ama ben varken onun kullanması bilmiyorum hoşuma gitmiyor yani arabada tek de değildik ki yanımızda arkadaşımız vardı ona rezil oldum. Arabayı kullanayım diye ısrar ettim yok sen çok hastasın dedi yani hastaysam bile gayet arabayı kullanabilirim ölüm döşeğinde değilim ya arkadaşımıza rezil oldum napacağım?

Arkadaşlar sevgilime bana arabayı kullandırtmadığı için kızgınım napacağım?
Cevapla