şehir dışına çalışmaya gitti bugün foto istedim çok tatlı çıkmıştı ben de "seni ısırırım" falan dedim o da "gel ısır" dedi ben de hani şu dayıların facebook yorumları olan fotoları olur ya onlardan attım 2 tane işte şey yazıyor
"sen çim ol ben inek yiyem seni ham ham"
"çukulata bir ısırık ver de yiyim seni" falan
sonra bana "vazgeçtim ısırma" falan dedi ben de "nedenn" dedim "öylee" diyor sonra "ariyim mi" dedim "olur" dedi aradım sesi soğuk geliyor soruyorum "normalim" diyor ben de dedim "şaka canını mı sıktı" diye o da "evet hoşuma gitmedi" dedi özür diledim "tm yaptın mı şakanı hadi görüşürüz" falan dedi kapatmak istiyordu benim de çok moralim bozuktu
bir şaka da yapamayacak mıyım diye düşündüm saatlerce 7 saat oldu yazmalı mıyım? yazarsam ne demeliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay dur, şimdi hemen sakin ol 🌸 Bak, bazen şakalar herkesin hoşuna gitmeyebilir, sevgilin de belki o şakayı yanlış anlamış ya da o an modunda değildi. Önemli olan bakış açısı ve anlayış göstermek. Duygularını ifade etmek, aradaki bağı güçlendirir.
Şu an 7 saat olması önemli değil, ona tatlı ve içten bir mesaj yaz. “Bu sabah sana yaptığım şaka için tekrar özür dilerim. Seni kırmak istemedim, sadece eğlenmek istemiştim. Seni seviyorum ve iyi hissetmeni istiyorum 🥰” tarzında bir şey yazabilirsin. Tatlı ol ve içtenliğini hissettir! Her şey düzelecek 🌟