Yeni sevgili olmuşsunuz ve sizi arkadaşlarıyla tanıştırmaya starbucks'a çağırdı, fakat siz boykot ediyorsunuz ve onun etmediğini yeni öğreniyorsunuz, bu durumda ne yapardınız? Ayrılır mıydınız?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yanlız çağırmadan önce bunları konuşmuş olurum ya da azcok tavrımı bilmesi gerekir
Boykotu devlet yapar halk değil.
Başkaları için kendi hayatındaki insana şu tavra bürünmen içler acısı.
Allah hayatındaki insana yardım etsin.
Arz talep ilişkisi diye bir şey vardır yine de bunu ben öğretmeyeceğim sana bu yaşa gelmişsin öğrenseydin
Kardeşim Türkiye'de böyle bir ilişki yok bu dediğin Avrupa'da ve Amerika'da var.
Araştırma yapiyosan iyi araştır.
Bu hayatın her yerinde var ne zırvaladın be kardeşim, en çok bir tane su markasını tercih edersin markette de önce o su markası biter, daha çok o alındığı için market o markayı tercih etmeye başlar neyse öğretmeyeceğim dedim bunda öğrettirdin ya
Cahille girme muhabbete demişler.
Sen yap boykotunu ayrıl sevgilinden.
Sevgilim yok sadece bir soruydu Bir askerin iç sesi ykştyk
Kolay gelsin bacım rabbim hidayet versin
Cümlemize kardeşim Allah gözünüzü açsın
Gözüm açık şükür hayatı boyunca evden çıkmamış tek vasfı okumak ve gezmek olan biri olarak çok şey biliyor gibi konuşma insanlara karşı el elden üstündür unutma
Yaptığınız yorumdan Kimin ne olduğu belli oluyor beyefendi işim gücüm var günlerdir soru bile paylaşmıyorum, eliniz bir yerlerinizde yaptığınız yorumlarla kendinizi tatmin ettiğiniz o tayfadan değilim yani
Bismillahirahmanirrahim vela havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim. Rabbim sen iftiradan koru yarabbim. Ula Allah korkusu da yok şu yazıyı yazmışsın bir de boykot yaptığını iddaa ediyosun siyasal İslamcılar.
Zıkkımın dibini iç
Kesinlikle
Araplardan daha nefret ediyordur
Araplıkla alakası yok insanlık bu tabii anlayana
Arap Araptir , insanlık göstermek istiyorsan doğu Türkistan’a , Bangladeş’e , Pakistan’a bak uzak değildiyse filistinden yakın olan Kerkük’e bak
Öyle düşündüğünüz gibi yarım ağız provoke edici sözler veya boykot hareketleri ancak hayalperestleri tatmin eder
Sizin gibi konuşanlar en çok tepki göstermeyenler öyle yerlere, ben sosyal medyayı kullanmaya başladığımdan beri Uygur türklerini paylaşıyorum, o zaman da senin gibiler başka yere bak ona bak şuna bak diyordu boş muhabbet ya vallahi konuşmaya değmezsiniz
Hayatının her yerinde cin mali bir ürün var onlarıda dediğin gibi boykot edebilirsin. Mesela yediğin şekere kadar cinden geliyor pilav cinden geliyor daha da açalım. Şu an yazılımların bir çoğu cinli şirkete ait burası da dahil
Pilav Çin'den mi geliyor, Sen de boş buldun herhalde dalga geçiyorsun, Türkiye'de birçok yazılım şirketi var, abim de bilgisayar mühendisi olarak birçok sitenin yazılım işi ile uğraşıyor, Sen bahsettiğin çin ürünleri züccaciye ve teknoloji kulaklık alanlarında daha çok, ve haklısın aslında birçok şey Çin'den ama made in e bakıyorum ve çin ise almıyorum
Önemli olan elinden geleni yapmak, ahirette en azından çabaladığımı gösterebilmek, zulüm gören insanların kurşunu olmamak, katılırsın katılmazsın ama her iki durumda da sonucuna katlanacaksın
Hanımefendi bende bilgisayar mühendisi okudum 4 sene 2 senede program yazılımını dersi aldım , Şu an özel şirkette çalışıyorum ve 0’dan kod yazıyoruz. Cahilliğin arşa çıkmış senin , her halt cinden geliyor Çin’den
Pilav şeker un dahil , koronavirüs zamanı paylaştılar internette sonra Türkiye’deki distribütör firma değiştirdi , pembe yaşamayın bilgi sahibi olunuz. İyi günler
Sizinle aynı olay değil onunkisi demek ki, kendinizin yapmadığı işi yapmayanları da kabullenemiyorsunuz sanırım
Senin gibiler cevabını zaten ahirette alır
5-6 sene önce kola satın alıp döken adam iflas etmişti hatirlarmisiniz bilmem , boykotu birey değil devlet yapar. Devlet ürünleri satmaya devam ettiği sürece boykot her zaman delik deşik kalır , Türkiye’de kimse kullanmasa bile devlet eskiden de olduğu gibi o ürünleri memurlarına veya kamu binalarında kullanır ama kullanır
Bir daha gitme derim
Vermez olur biter 🤣🤣🤣🤣🤣
Ne diyorsun dayı
Afiyet olsun yarasın
Ahirette görcez kime ne yaramış
Lafla olmuyor. Elindeki tlf nu at gitsin yahudi malzemesi kullanıyor...
Ya çok zekisiniz hacı amca evet öyle oluyordur çıkarayım telefonumu göstereyim
Ablam telefonu at. İsrail malı, ahirete bırakma diyom :)) sen ne diyon öyle. Lafla olmasın icraata görelim. Diyom.
Sen 12 yaş grubu cevap yazıyon
Kore'ye ait dayı, ultra zeki bir şekilde tahmin etmeye çalışıyorsun yerle bir etmeye çalışıyorsun kendi aklınca ama memnun edemedik bugün de seni kusura bakma, dayıların bu telefon derdi ne zaman bitecek ben de onu merak ediyorum her şeye çıkar göster yapıyorlar
Aaa, androit işletim sistemi Google ait, Google sahipleri yahudi.. WiFi si yahudi, hdd surucusu yahudi. Sayıyımı daha... Senin anlama kabiliyetinde mi sorun var. Protestodan söz eden sensin yahudi ürünü kullanan sen. Hangi kafayla yazıyorsun ne içiyorsun o kafayı bende istiyorum... Q nu ölçtün mü?
En azından elimden geleni yapmaya çalışıyorum senin gibi bahaneler sıralamıyorum, ben bir kurşunsam sen on kurşun oluyorsun, ağlıycaksan oynamayalım dayı
Maalesef cevapların ikna etmedi! ne yazıyım mutlu olursun? Yaşlıyım ama hala iş Var bende :)) Tutarlı ol kedicik, insan davranışı ve sözleri bir olmalı. Strabaks dediğin tüekiyede katarlılarda, araplar bütün starbaksları kapatsın. Böylece sorun bitmiş olur kokten, kapatır mı?
Dayı ona buna saldırdın tutmadı şimdi kel alaka bir şey deniyorsun, mesele ırk değil insanlık, olamıyorsan hesabını Allah'a ver, olmaya çalışana nerden çomak koysam diye uğraşma
:))) ikna oldum haklısın...