Çeyiz için alınan eşyaları zamanla beğenmemeye başlama huyu oluyor, siz böyle bir durumla karşılaşsanız ne yaparsınız?

Çeyiz için alınan eşyaları zamanla beğenmemeye başlama huyu oluyor, siz böyle bir durumla karşılaşsanız ne yaparsınız?

erken alınan çeyizlerde bazen böyle durumlar olabilir
çünkü her gün yeni yeni şeyler çıkıyor haliyle
sizin çok önceden aldıklarınız o zamanın en güzeli olabilir ama üzerinden zaman geçince yeni bir şey gördüğünüzde aldıklarınızdan pişman olabilirsiniz
o yüzden çeyizler erken alınmamalı
Cevap
3Cevap
Bir şey yapmazdım
Satıp yenisini alırım 😅bende o delilik var içimde dert olacağına satar yenisini slırım
Ben beğenirim bkendimi motive ederim buna 😄
Keşke birileri doğru yolda olsaydıda bir kolumda olmasaydı okadar söylüyorum çeyiz mi hııhıı
Ceyizim yok zaten
Yakarım anadınmı
Çöpe atarım
Sat bari ya da ne bilim civarda durumu kötü olan birine ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?