Bağcılarda sokak başına 10 semt oturuşu yapan kişi düştüğü bilinmektedir. Peki ya bu kişilerden biri sevgiliniz olsa?
Nasıl tepki verirdiniz?
#Kontes
#AşkBağcılardaYaşanır

Nasıl tepki verirdiniz?
#Kontes
#AşkBağcılardaYaşanır


Tanımamazlıktan gelirim. Ki zaten benim birlikte olacağım insanın bu tarz tavırlar sergilemesi mümkün değil.
Eşlik eder, milletten 50krş isteriz.
Rocki de öyle dedi valla. 😄
Kekoluk mu? Direk ayrılık. İçinde keko ruhu barındıran biriyle sevgili olamam zaten.
Direkt tepkim bu olurdu.
Sana get out. :/ Oturuyor kız yani ne var... Ayıp!
Oturup çekirdek çitleyeceksin az sevgiliye anlayış!
c11.incisozluk.com.tr/.../80367_oeab6.jpg
Oldu o zaman..
Aşılarını yaptırdınız mı bunun? :/
Çok tehlikeli çok.. :/
Uu çok havalı. 😱
Semt havası. :/
Bizımla deyılsın.
Hıh. 😒
Cevap
99Cevap
Nick bateman öyle otursa çita yine zirve olur bizimkiler otursa keko olur zirve yerin dibi 😂😂😂
Hahaha Arya ya. 😂
Herkes öyle oturuyo zamanı gelince
Hahahah
Senin Bağcılar'da ne işin var? Derim.
Oturuşunda bir sorun yok benim için. Zira İnsanız yüzlerce oturma şekli oluyor çevrede kız varsa bacağına bir tekme atar usturuplu otur der yere iterim😈😁
Kültür, farkı diye bir durum var, kimseyi küçümsemem hatta çok kızarım böyle şeylere, ama sanmıyorum aynı ortamlarda bulunacağımızı.
ilginç...
Valla ben balkonda Sigara içerken hep inşaatçı abiler gibi oturuyorum sanıyordum meğerse ben bilmeden baglacilardakiler gibi oturuyormusum.🙈😊😊
Olsun da istediği şekilde otursun. Öncelik sevgilim olması.
50 kuruş ver la tırrek derim sen de, diyebilirsin @_-RockStar-_ tırrekkişto 😂😂😂😂
Bak ne yazmışım :)
@_-RockStar-_ iyi yapmışsın tırrekkişto 😊😂😂
Tırrekkişto ahshahsb :D işte bu :)
Bu soruyu soran arkadas sen bagcilardami oturuyorsun. Bagcilarda boyle bir oturus falan yok.. Delinin biri kuyuya tas atiyor millette pesinden gidiyor.. Her onune gelen youtuberlere inanirsaniz boyle sacma yanilgilara dusersiniz.
Resimdeki gibi güzelse sıkıntı yok ne yapıyorsun canım der Güler geçerdim. Ama normal bir güzelliği varsa ilk sokaktan dönüp topuklardım 😃
bağcılar çocukları ve bağcılar oturuşu normal sorun etmem
erkek olsaydim sevgilime kizardim herseyin bir adabi var egilip s*ciyomus gibi durmanin anlami yok allah iki bacak vermis dursun iki ayak ustunde aptal aptal seyler moda oldu ya
Gider yanına “olmamış öyle değil böyle semt oturuşu yapılır bir öğrenemedin” derim hshhs😂😂😂😂
Bir bağcılarlı olarak 💪🏻 aşk bağcılarlı kızlarla güzeldir...
Yapma potansiyeli olan biriyle sevgili olmam. Velev ki oldu ayrılırım.
çok ilginç bir soru ancak öyle birşeye asla müsade etmezdim
bağcılara hiç gitmemişsin ayrıca resim de ki gibi bir kızsa 0 problem.:p
buna ykışmış bu yapsın, ama bağcılarda yaparsa parçalarlar :D
Sg mk kertenkelesi der oradan koşarak uzaklaşırdım 😂
Bumu sokak oturuşu 😂bilmiyordum bırakın otursun kız arkadan bir tekme atan olur elbet
Sevgilim olmadığı gerçeği var ancak ekrandaki kişi benim sevgilimse helal olsun derim
Arkadan iter yere yapistiririm. Kalk giz surdan derim
İyi misin derim? Bu çocuğun psikolojisini çok mu yıprattım diye sorgularım
"Az öteye kay da , poz verek kanka!"derim.
#devilschild
Öyle biriyle sevgili olmam oturusundan degil benim sevgilim sokakta heleki kalabaliklarda oturamaz musade etmem
Kekoları, kezbanları sevmem. Fotoğraftaki kadın renkli boyalı saçlı, hiç sevmem. Siyah ya da sarı olmalı.
Fotoğraftaki gibi oturacaksa başımın üstünde yeri var 😂
Bu ne anlama geliyor biri bana düzgünce anlatsın anlayamadım
Gorseldeki hatun Bagcilar'ın neresinden acaba. Onla cay icebilirim 😃
Bağcılar da oturuyorsa bana iyice bağlanır , ne güzel işte...
50kuruş versene la tirrek derim Takmam böyle şeyleri kendi çapımızda güler eğlenir geçeriz
Allah seni kahretmesin emi diyip kahkaha patlatırım😅
Ay bu çocuğa bu da yakışıyor bir insana her şey mi yakışır yaa😍 olur
Önüne mendil açar tüm bozuklukları koyar giderim birde selfi çekerim garibe yardım yaptım bağbında tepkiyi var gel sen anla
Bu hareketi hiç yapmadım yapmamda çok itici heleki bir kadın yapıyorsa dahada itici🙄
Fotodaki gibi bir kız olsaydı hayran hayran bakardım 🤪🤪
Sevgilim yok ileride sevgilim olursa ve böyle bir şey yaparsa ayrılırım direk kız ayool
Iggy Azalea gibi hatun olursa otursun sıkıntı yok 😄
Bağcılarda efendiler de var adını çıkarmayın ulen🤣
Sevgilimden önce benim bağcılarda ne işim var derim
50 kuruş ver tirrek! Der ve yanına bende sincanlı oturuşu yaparım.
Ne oluyor bu oturuşu yapınca?
Varoşların kendini seksi zanneden aptal kızları.
Bagcilarda boyle bir şekil yok
Soruyu mizahi olarak algiliyorum
Oturusu icin birinden vaz gecmem
ben de diyorum bağcılar semt osuruşu ne? :D :D oturuşuymuş meğerse.. oruçluyken iyi de okuyamıyorum
Ben şahsen sıkıntı etmem abi delikanlı olur öylesi çoğu zaman dobra kızları severim :)
Eğer bir sevgilim olsa ve öyle görsem sonra bunu ciddi yapıp yapmadığını sorardım ona
ben de aynı oturuşu yapardım çünkü aşk birbirini tamamlamaktır :')
Ben bunu ne domaltirim diye dusunur heralde oyle goren erkek
Bunu gerçekten yapacak biriyle takılıyosam kendimi sorgular sonra da yoluma bakarım :D
Bende böyle otururum
"Oturuşuna gurban olurum senin caneyyy diililililililil" derdim :D
Bu daha çok esenyurt oturuşu gibi sanki:/
Iı ıı eseyurtta bacaklar 90 derece açı ile açılıyor. Bağcılarda kapalı genel de.
😅😅
Giderdim bende otururdum yeribgeldiginde sevdigin ile arkadas dahinolacaksin onu anlayacaksin
Bu mal napıyor. mk
Bu arada Bağcılarda böyle bir oturşdiye birşey yok
bir oturus sekline sevgili degisenler var be yazik
Iritebir durum erkeği zor düşünüyorum kızı hiç kaldıramam bu halde
Eşlik ederim, semt oturuşumuzu yedirecek değiliz..
Bagcilardan bir kız bana bekaretini vermeyi teklif etti 1000 tl ye kabul etmedim
Bende yanına otururum
Ben almayayım.
Keko biri ile sevgili olmam ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar