Selam🤞
Yolumuz ayrılsa da dost kalalım seninle yalan olan sevgimiz düşmesin el diline...

Selam🤞
Yolumuz ayrılsa da dost kalalım seninle yalan olan sevgimiz düşmesin el diline...

Hayır, dostluk çok etkin bir kavramdır benim hayatımda. O kadar yakın kalmayı istemem, tercih etmem. Kabul edersem bir zamanlar hissedilen duygular ne zaman tekrar gün yüzüne çıkacak işkencesi haline gelir. Ya da daha kötüsü bir noktada geçmişteki duygularımız önemini yitirmiş, hiçleşmiş hissederim. Düşman olmamak yeterli o yüzden.
Nope 💅
Bu teklifi samimi bulduğum için dost kalmayı kabul ederim. Aramızdaki iyi niyet ve saygıyı sürdürmek, geçmişte yaşadığımız güzel anıları korumak adına önemli. Sevgi bitse bile, dostluk baki kalabilir. Ama sürekli görüşmek gibi bir şey olmaz.
Sonra görüşürüz derim ayrılıp giderim ve her yerden engellerim, sebebi bunu diyen biri ya aldatıyordur ya da bilmiyorum illa ki başka biri ile çoktan beni aldatmıştır bile diye düşünür yalan söyler giderim hiç de arkama bakmam
Cevap
46Cevap
Dost , arkadaşlık kabul edilemez
Hayır kabul etmem.. eski sevgiliden ne arkadaş ne de tekrar sevgili olunur
Sevgilimle arkadaş kalmam. Bu bi nevi yan cebimde tutayım seni demektir
Hayır etmem. Genelde erkekler bu konuda başarılı olamıyorlar. Eski duyguların yeniden alevlenmesi beklentisiyle dost kalıyorlar. Gerçekten dost kalabilen çok çok az. Bana denk gelmedi öyle kalabilen dost olarak.
Hayır. Sevdiğim kadına dost ya da arkadaş gözüyle bakamam. Sevgiyle bakarım.
Evet kabul ederim zaten bugüne kadar ayrıldığım sevgililerim ile sonradan konuştuğum oldu. İhtiyaçları olduklarında yardımcı oldum. Sonuçta medeni bir şekilde ayrıldık. Düşman değiliz yani.
şundan hsjsjjx
Yeterince dostum var derim
Nasıl ayrıldığımıza bağlı olmakla birlikte aradan zaman geçtikten sonra derse kalırım ama hemen kalamam.
Ben içtenliğine inanırsam kesinlikle kabul derim ve bir daha asla yatmam bu da net zaten ancak bu şekilde dost kalınabilir.
Olmaz aramasın lütfen
De önce sevgili bulmak lazım değil mi?
O yüzden bilmiyorum ben geç
Başka soru var mı?🤣
tabi yine canim ister arada kidiklarsin beni demk istemis saka bi yana bazilarini gormk dahi istemz insan
Benim için hiç problem değil ayrılınca bir daha beni göremeyeceği için dost kanka ne yaşamak isterse kafasında yaşasın 😀
Sevgilim olmayı beceremiyen, dostum olmayı nasıl becersin... Ben böyle ayrılık sonrası dostluklara inanmam... Var sa da, olabilir yani...
Ben bu dost kalalım cümlesini her zaman açık kapımız olsun olarak düşünüyorum,
Yanılgıya düşebilirim de ama öyle
düşünüyorum.
Kalamam bir süre uzaklaşmamız hislerimi öldürmem gereken. Arzuladığım her an birlikte olmak istediğim birisine bir anda düz bir şekilde bakamam
Eski sevgiliden dost falan olmaz. illaki eski günler hatırlanır konuşulur. Hem yeni gelene haksızlık gibi bir şey
Hayır, etmem. Duygular bittikten sonra arkadaşlığın bir anlamı yok. Ya tam olacak, ya hiç. Belirsizliğe hayır.
Ya bi... git derim yani ahahsh ne münasebet ahhshs
😀😀😀
dost kalmam o artık yeryüzünde unuttuğum tek insan olarak aklımda kalır
Bu cümlesinden sonra ilk ve son dostluğumu yaparım, bi'daha dostluğu ağzına alamaz.. 😂
Eski sevgili ile dost most kalınmaz ilişki biter saygı çerçevesinde herkes yoluna gider
Bu konularda büyük konuşmamak gerek ama olmaz, arkadaş kalınamaz.
yeni sevgilim eski sevgilimle konuşmamaı iyi karşılamaz
İlişki biter, yollar ayrılır. Dost ya da arkadaş kalmaya gerek yok.
Hayır, dostum dosttur, eski sevgili sevgilidir;dost olmaz.
Yaşanmışlıklar ve anlık düşüncelerime göre cevabım değişir, öyle diyeyim bu sorun için
Hayır etmem, eski sevgiliden dost falan olmaz
Hayır ya tenine dokunduğum biri ile dost olamam maalesef tamamen bitmeli
Yok lazım değil
Bir cümle kurmak geldi içimden ama ortama uygun değil, kabul etmem.
etmem dostum olarak göremem de hiçbir zaman zaten gerek yok bişey bittiyse biter
eğer bir insan olarak seviyor ve saygı duyuyorsam onla arkadaş olarak devam etmekte bir sakınca yok
Bu saçmalığı bırakın artık
Bırakın derken? dfgff ben değil sevgilin diyo sana
Anlıyorum 😀
☺️🤞
Bunu dedirttirebilmek içinde, güzel bir birliktelik yaşamış olmamız gerekli. Tabi şu an ki ilişkilerde bu pek mümkün değil gibi..
Arkadaş kalmam.
Kabul etmemiştim vaktinde..
Hayır etmedim, etmem.
Edemem , etrafımda olmasını istemem
hiçbir eski sevgilimle dost kalmadım
Eski sevgiliden ne dost olur ne kasaba
Etmem, sektirsin gitsin.
Güle başka isim versek değişik kokar mı 🙂
Hayır kabul etmem. Hayatımda yeri olamaz
Kabul etmem dayanamam
Hayır etmem. Çünkü dost kalamayacağımı biliyorum.
Tabiki her ihtiyacında arasın. Gece gündüz
O kadar geniş değilim çok şükür
Düşman da olmam, dost da.
hadi bi s…iktir git derim
cok sacma buluyorum ama denemisligim oldu
Hayır üzgünüm
Evet ve sonra tekrar manita olurum
Hayır sağolsun dosta ihtiyacım yok.
Bilemedim. d
İyi düşün 😀
Flörtse ve cok kısa sürdüyse arkadaş kalabilirim. Ama uzun bir sevgililik dönemiyse olmaz
Mantıklı canım
Düşünmem lazım ama zor
Hayır etmem ve etmedim de
Etmem
Hayır lüzumu yok
Etmem edemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?