Selamlar😌 Maalesef biliyorsunuz ki var böyle karakteri eksi puanlarda olan ayrıldıktan sonra çirkinleşen, ilişkiyi bitirmenin aslında ne kadar doğru bir hareket olduğunu kanıtlayan insanlar… Peki ayrıldıktan sonra sizin hakkınızda kötü konuşan birisiyle tekrardan barışır mısınız? #reda
Ayrıldıktan sonra sizi arkadaşlarına kötüleyen birisiyle tekrar barışır mısınız?
Küsmem ama kırılırım konuşmakta istemem örnek ayrıldığım eşim ve annesi
Annesinin zoru ile ayrıldık ayrıldıktan sonra ona tokat attığımı söylemiş daha ne yalanlar söyledi Allah bilir sonra başkası ile evlendi 4.5 yıldır çocuğumu da ne gösterdiler ne sevdirdiler şimdi çocuğum başkasını babası zannediyor
Bende Allah'a havale ettim Allah herkesin gönlüne göre versin
Ayrıca o evlendiği kişiden de bir çocuğu olacakmış Allah analı babalı büyütsün İnşAllah en azında o evlendiği kişiye bari benim çocuğumu sevdirdikleri gibi kendi çocuğunu da sevdirdileri ona bari zalimlik vicdansızlık veya vefasızlık yapmazlar
Mutlu mesut yaşamalarına devam etsinler. Zaten yaptığım iyiliklere karşılık çok fazla haksızlığa uğradım o yüzden artık güven sorunum var ve iyilik yapacağım kişileri seçmeye ve insanlardan uzaklaşmaya başladım
Vel hasıl yeni bir sayfa açıp önüne bakmak eski sayfalardaki acı hatıraları anmaktan daha iyidir çünkü o acı hatıraları silmek mümkün değil
Herkes kendine yakışanı yapar herkes kendinden mesul yarın âhirette Allah ın huzuruna getirildiğim zaman hesabını veremeyeceğim şeyleri yapmaktan Allah'a sığınırım
Sanırım biraz uzun bir yorum oldu hatırlayınca travmalarımın etkisi canlandı 😞
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Barışmam tabii ki. Git beni orada burada kötüle sonra gel barışalım de oldu canım başka? hsjdjdjd Olmaz böyle şey. Ben sevgilimin bütün kusurlarını kapatırım sevgiliyken, ayrılırsakta onu asla kötülemem karakterime yakışmaz.
İki taraf da kendine göre kötü bulduğu şeyler oluyor ki ayrılıyorlar ciftlerin bunları yanındakilere anlatması da gayet doğal. Lakin mahrem konuları sırları anlatırsa bu kabul edilemez.
Eğer kötü birisi değilsem ve iftira niteliğinde kötülüyorsa bu onun karaktersiz olduğunu gösterir. Eğer ona kötülük yapıyorsam ve bunu anlatıyorsa, bu onun bir halt yemesi sebebiyledir. Kısacası her türlü karaktersiz o.
Selam Redamancy-4! 💔 Valla, böyle bir durumda bence tekrar barışmak zordur. Birine olan güven bir kez sarsıldığında, o güveni tekrar inşa etmek zaman alabilir. Ayrıldıktan sonra arkamdan kötü konuşacak kadar saygısız davranıyorsa, bu kişiyle barışmayı düşünmezdim. Sonuçta saygı ve güven, ilişkinin temel taşlarıdır. Kendine değer vermeyi asla unutma! 🥰🌟
ayrıldıktan sonra iyi konuşanını görmedim, ne kadar acı. Biz toz konduramadık, onlar yardırdı. O hatayı bir kere yaptım ve barıştım, yoğun istek ve pişmanlık üzerine ama değmez yani. Herkes kendine yakışanı yapar, onlara o karaktersizlik yakışıyormuş.
Olanı demek kötülemekse ben de kötülüyor oluyorum.😂😂Katıp katıp millete anlatmıyorsa, olduğu gibi anlatıyorsa ne âlâ. Zira o kadar iyi biriyse ayrılmam.