
Arkadaşlıklar bittiğinde birbirine düşman olmak normal midir?

Arkadaşlıklar bittiğinde birbirine düşman olmak normal midir?
Düşmanım oldu bana yaptıklarını öbür tarafta Allah sorarsa bu bana yeter çünkü onun yüzünden o çocukla muhattap oldum iki kere tehdit edildim arkamızı bozmaya çalıştı arkamdan iş çevirdiler dalga geçti benim herşeyim ortaya çıktı bu yüzden korkutuldum işlettiler kıskandırdılar inadına yapıldı bana bir şey olursa odur sebebi o bizim başımıza getirdi o çocuğu evet terketti tamam ama sonra ne olduysa birleştiler o çocuk için kurtulamıyorum dediğim zaman telefonunu aldım haberin olsun acıyorum bu çocuğa diyip onunla çıkmasaydın? onu şutlasaydın? doğruysa bunlar başına gelmezdi kendin ettin? kendin buldun? Allahın adaleti işte hep bana senin yüzünden bir şey olmucaktı bir zahmet sana da olsun
Düşmanım varsa bile düşman değilim ne diye olayım. Hayatımdan çıktıktan sonra buna gerek görmüyorum, beni kötü etkileyecek bir şeyi ne diye hayatımda ısrarla tutayım ki
Cevap
6Cevap
Düşman olmam.. ama neden bittiğine bağlı.. bana kötülük yaptıysa iftira attıysa bir daha affetmem.. onu
Bence kimse ile düşman olunmamali çünkü kişinin kendine yapabileceği en kötü şeylerden biri birini kendine yük yapmak.
Düşman olmam için bana çok büyük bir zararı dokunmalı..
Olmam, neden olayım ki zamanında güzel şeyler paylaşılmışsa
Birisiyle arkadaş olup diyalogu kestiysem mutalaka görüş zıtlığı vardır
Nasıl ve neden bittiğine bağlı..
İsim olmaz öbür dunyada gorurum onu
Kavga iftira kötü sözler varsa düşman olurum.
Niye bitirdiğimize bağlı
Evet. Bende gri yok, ya siyah ya beyaz.
Hayır olmam
Evet
Nasıl bitiğine bağlı
Neyi paylaşamıyoruz ki düşman olalım
Nötr olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?