5 yıllık sevgilimle el ele tutuşmak dışında bir şey yapmadık normal mi?

Muhafazakar bir kadın öncelikle onu söyleyeyim bende ilk başlarda sorun etmedim zaten evleniriz diye ancak olmadı okuldu bilmem neydi uzuyor ve artık kendimi tutamaz hale geldim insanlar çekirdek çitler gibi o konuları konuşurken ben 5 yıllık sevgilimle bir şey konuşamıyorum

haliyle gözüm dışarı kayıyor ağzım laf yapan bir adamım ve açıkçası 3-4 defa bu tarz teklifler aldım ama ilk sevgilim ilk kadınım orada dururken kendime bunu yediremedim ancak bir erkek olarak bu konular olmayınca da sevgim azalıyor , siz ne düşünüyorsunuz?

5 yıllık sevgilimle el ele tutuşmak dışında bir şey yapmadık normal mi?
Cevapla