Ayrılmıştık buluştuk barıştık el ele tutuştuk 8 gündür konuşmadık?

Baya ciddi başladık ilişkiye 7-8 ay oldu. Evlilik düşünüyordu ilk günden beri uysaldım fakat olay maddi manevi süreçlere girince sen çok değiştin oldu. Sosyal medyada kızlarla yazışmaları (hep arkadaşı tabi:) bana değeri birden hepsi bitti. Düşünüyorum ilgim ve sevgim fedakarlığım harici bir şey yapmadım. En son buluştuk işte barıştık ama yine burnundan kıl aldırmadı. Senden güzelini bulurum ama böyle iyi bir ilişki ve sen bulamam dedi, seni zor unuturum ama birkaç kodla birlikte olmama bakar dedi. Eve bırakmadı beni düşünün sonra aradı düşüncesisiniz ettim lütfen gel diye öyle bıraktı. El ele yürüdük. Bıraktı evime 8 gündür ne o aradı ne ben. Sosyal medyadan silmiştik birbirimizi zaten girip izliyor storyleri. Bugüne dek kavga edince hep ben arardım ama artık bitti tek kelime etmedim. Cinsel performansı da çok kötü bence bu da onun İçin sorun ve benim onun sosyal medyasına karışmammış sorun (escortkarı takip ediyor) evliliği de kendi kafasına göre 2-3 yıl sonrasına atmış, şehir dışına atandı çünkü nasıl görüşeceğiz bilmiyordum ama yolunu bulurdum. Böyle.. neden bitti hala hiç bilmiyorum

Ayrılmıştık buluştuk barıştık el ele tutuştuk 8 gündür konuşmadık?
Cevapla