Biz 8 aydır beraberdik. Ailelerle tanışıp, nişan tarihi belirlemiştik ama ayrıldık. Döner mi?

Biz 8 aydır beraberdik. Güzel bir tanışma olmuştu aileler tanıştı. Nişan tarihi belliydi. Ama sonradan beni çok darlıyosun çok değiştin diyerek ayrıldı. çok tartışma yaşıyorduk. Ama halledilemeyecek bir şey yoktu. Sonradan hiç yazmadı. Ben yazdım bir kere ondada ben üzülmeni istemiyorum. Seni seviyorum ama başaramıyoruz diyerek kararlılığını gösterdi. Sizce başka birimi var? Döner mi?

Biz 8 aydır beraberdik. Ailelerle tanışıp, nişan tarihi belirlemiştik ama ayrıldık. Döner mi?
Cevapla