AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Ücretsiz cinsellik için seviyor gibi görünmesi lazım. Seni ikna etmesi için bu şart. Seni elde ettikten sonra yenisine geçiyor. Hala anlamadımız mı?
Kimseye çok değer verme önemseme senden iyisi olmaz maalesef günümüz çağında böyle aynı şeyleri bende yaşadım
ne zaman sevdiğini belli edersen o zaman umursanmazsin
Bu tamamen senin karşı tarafa verdiğin hissiyatdan dolayı bence kartlarını kapalı oynayıp ahırda alıcaksın her kuşun etin yenmez misali 🙂🙂
Bazıları insanlarla oynamayı seviyorlar kimisi de arkadaş olmaya çalışıyor kızlar kendi kendilerine ümitleniyorlar
Sevmek çok güzel bir duygu yari yolda bırakan sözde ”erkekler” bize dayanamıyorum onlara fazla geliyoruz daha saf birini istiyorlar
Sevmek çok güzel de sevebilene onların yüzünden biz mağduruz biz de yalancı sahtekar olarak biliniyoruz
Sen de umut verip kaçmayı öğren diye. Eğitiliyorsun işte ne güzel...
Bana yazar mısın bir şey soracağım
Buradan sor
Neyse kalsın
Piki
😏
💃💃
🤪🌹♥️
Çok hoş görünüyorsun
Burdan soramıyorum ondan dedim bana mesaj at diye
İnsan ki her şey para değil ama bazıları madi durumu seviyorlar
Arkadaşlar sevgi diye bişi yok hayatınızı yaşayın sizi haketöeyecek insanlar için üzülmeyin 😂
Keyifleri o an nasıl isterse öyle davranıyor genelde erkekler net olmayı beceremiyolar
Eskiden Di o
Valla nerde yenileri bana denk gelmiyor herkes kararsız
Alternatif cok insanların. İyi olanı buldum derken sürekli yenileri, kadınlar içinde şu an böyle.. O yüzden sakin insanlara bakmak lazım. Daha iyi onlar. Sende nerede geziniyorsan :))
İnsanlar sevmeyi sevilmeyi bilmiyor çünkü etrafimizda hep kin nefret ön planda
Klavye senin elinin altinda nerden bilelim
Kurnazlık ve şeytanlık yine seviyorlar bakıyorlar deniyorlar umduklarını bulamadıkları zaman hemen başkalarına kayıyorlar başka erkekle arama peşine düşüyorlar genelde akrep hastanın ikizler burcu yapıyor Bunu bu tür burçlar da olan kadınlardan nefret ediyorum Sadece kendini düşünüyorlar bencil insanları
Akrep aslan ikizler koç kadınlardan Allah korusun
Ne diyorsun sen ya mdkdososos
Bilmiyorum bana da aynısını yapıyorlar
Resmen adilik. Keşke bana öyle bir şans gelse.
Asıl sevene gitmiyorsunuz ondan oluyor bunlar
Sevmek bambaşka bişi herkes yapamaz yapanlar da yara alıyor bu sevdada
Sevmek zor değil insanlar zorlaştırıyor maalesef 😢😢çünkü gerçek sevgi nedir kimse bilmiyor
Para yok millette iş yok kendisine guvenemiyor
En önemlisi adalet yok ailemin başına bir sey gelse
Mahkeme ve avukatlık ücretlerini karsilayabikecegim sermayem yok.
sevmek istemiyorlar amaç zaman geçirmek ve kullanmak olmuş
Sen adam gibi sevene denk gelmemişsin kardeş yoksa seven çok da güzel seviyor tecrübeyle sabit
Yaşa bakacak olursak ne tecrübeler varmış sende 😅😅
Yaşımı doğru yazacağımı düşünecek kadar da sizde tecrübe var herhalde 😅
Zaten isim vs belirtmiyoruz anonim kalmak için ama yaşıda yanlış yazmaya ne gerek vardı 😅😅
Hahahah kızım harikasın ya 😂😄
Öyle uygun gördüm kardeşim 32 yaşındayım
Tamamdır ablam 🫡
Zor geliyo demekki verdiğimiz ilgiye dayanmıyolar belkide sorun bizdedir
Adam olmadıkları içindir
Bende anlamıyorum
Sorun sizdedir
3. Kişi girdi
erkeklerin cogu oyle konusup hirakiyolar sonra
He ya bu kızlar zengini bulunca neren değişiyor 😅
Sevmekle kim uğraşacak
Sevmek çok kolay bırakıp gidenlere
Yanlış kişiler o yüzden.👍
Yanlış kişi oldukları için.
Sevmesini bilmiyor aklı cinsellikte
Kimseye tamamen kendini teslim etmiyicen
Korkak oldukları için olabilir mi 🤔
Kızların sevmesinin tek sebebi para
Çünkü çok benciller kibirliler empatiden yoksunlar
Sevmek çok zor
Erkekler sevmeyi bilmez
Narsist olduklari icin
Kimseyi sevmeyi değmez
Enayi olmayın bırakmasınlar
Doğru insanı bulmak zor
Korkaklar çünkü
Kimbilir heralde zor
Anlık hevesle gelip gidiyorlar bence.
Ama ları sevmek degilde ondan
Karakter yoksunu çok fazla
Sevmek kolay bırakmak zor
Şerefsizlik onlara daha güzel
Bizdeki sevgi onlara ağır geliyor
sevmek değil sorumluluk almak zor geliyor.
Gevsekleri adam sanirsaniz böyle olur
Yanlış kişilere gidiyorsunuz ondan
Çünkü zamane insanları canım
Geri z kalı yazdım neden canım diye çevirdi
Ortalık hep bunlarla kaynıyor sende ayak uydur
O zaman ben bu çağın insanı değilim
Önemi yok bunun ayak uydur hayatta kal
Kimseye değer vermeyeceksin
Sistem öyle değil ver ama kontrol edebil ben bırakma konusunda ustalaştım mesela
Siz aslında harika bir eş olursunuz Efendim. Eğer cuckold bir koca almak isterseniz ben emrinize amadeyim ama sevgililerinizle olurken ben de yanınızda elinizi tutmak istiyorum size hizmet etmek istiyorum
yanlış kişiden doğru eylem beklenmez
Ne bileyim ben, hiç yarı yolda bırakmadım ki
Harikasın o zaman Allah sana her zaman yar ve yardımcı olsun sen yine de kimseyi yarı yolda bırakma herkes ne hak ediyorsa onu Yaşar Sen belki bilmezsin Ama Allah her şeyini her zaman her daim habercisidir sen ona kalbini tam tut o sana her zaman iyi yol gösterici olur
Sevmek evet zor çünkü doğru kişi olmak zor.
Kızlar sevilmeyi haketmiyo ondan
Hmm o zaman siz erkekleri seviyorsunuz
@Aisell01 a evet nası bildin
Gay radarım var demek ki 😃
@Aisell01 lan gay ne alaka aww
At ağız lı 66
Askokusko yazdiysan yapay zeka görülüyor
Bende onu size sorayım neden öylesiniz