Sevgilimin yaptığına ne demeli böylesine sevgili denir mi?

Dün internetim bitmiş. Saat 10'da sevgilime tüm ayrıntıları ile internetimin olmayacağını ertesi güne kadar eve gitmeyeceğimi yatılı kalacağımı ve bana günü birlik internet atmasını parası neyse eve gidip maaş çekince atacağımı söyledim. Saat 12 ye kadar önce hattı sordu. Turkcell mi diye o yüzden bekledi. Evin sahibinin kendi mobil veri paylaşımı ile birlikte girmeyi başardım. Yazdım. Bu sefer saat 16 ya kadar bekledim. Yine rica ettim girebilir miyim diye. Sağolsun kırmadı. Bir girdim ki daha yeni yapacağım yazmış. Ulan parası neyse vereceğiz diyoruz işim düşmese zaten senden ister miydim. O saate kadar oyalanıp oyalanıp durmuşsun saat 4 olmuş daha yeni mi geldi aklına. Bende yükleme dedim. İstemedim o saatten sonra yüklenen şeyi. Şimdi de sinirimden yazmıyorum. Allah kimseye muhtaç etmesin. Birde dağ başına gittim. Şehir merkezinde olsaydım bir ara gidip hallederdim. O da yok yani. Çok zor durumda kalmasam kimseden su bile istemem o derece bir insanım. Günü birlik şeyde en fazla 50 tl tutuyor. Parası olmadığını bilsem kesinlikle ondan istemezdim bile anlayışla karşılardım.

Sevgilimin yaptığına ne demeli böylesine sevgili denir mi?
Cevapla