Hiç böyle bir aşk büyüye denk geldiniz mi veya yakınında olan?

Ben kıza büyü yaptım ama kız fazla inat olduğu için kız kendini zorluyormus. büyü tutmazsa kıza zarar gelecekmiş öyle dediler bana kiz fazla inat çıktı demektir ondandır sizce napayım onun delirmesine razı mi olayım yoksa bozayım mi ama bozmak istemiyorum sadece danisiyorum. Hani buyulerde böyle seyler oluyor mu normal mi bu. büyünün kesin tutması gerekmiyor muydu

Güncellemeler
1 yıl
Soru trol değil gerçek ve gerçek ciddi
Hiç böyle bir aşk büyüye denk geldiniz mi veya yakınında olan?
Cevapla