Eski sevgiliniz siz olmadan yapamıyorsa döner misiniz?

Şöyle ki hani derler ya sensiz yapamam sensiz yaşayamam falan filan. Herkes söyler, söylemiştir bazen çok nadiren gerçekten söylenir çoğu zaman laf olsun diye. Birini sadece işte ne bileyim bir hareketini gördünüz soğudunuz. Hani aldatmalar falan öyle şeyler yok ve siz ayrıldıktan sonra baktınız adam/kadin perişan oluyor. Yani sizi bırakmak istemiyor, gerçekten çok üzgün ve yarım kalmış hissediyor. Bir sürü hayal kurmuş, söz vermiş ve belki de sizi böyle kaybettiği için acıdan kıvranıyor ve artık yaşamak bile istemiyor. Öyle ki bütün hayallerini umutlarını sizinle kaybetmiş ama cidden kötü durumda size ısrarla gel konuşalım en azından birbirimizin gönlünü alalım ayrilacaksak öyle ayrılalım falan ama sizi sevmekten hiç vazgeçmiyor bir sürü şey yapmaya çalışıyor iletişime geçmek ve kendini affettirmek için. Belki de öyle bir noktaya geliyor ki hasteneye düşüyor artık gerçekten çok zayıflamış ve üzüntüden dolayı yemeden içmeden kesilmiş sağlığıni kaybediyor. Böyle birine döner misiniz? Ben cevap vereyim bir kız beni kaybettiği için bu kadar pişman ve üzüntülü ise. Ayrıca ölüme kadar gidecek derecede ağır yaşıyorsa bu duyguları ben giderim o kıza özür diler ve ilişki hakkında ciddi bir konuşma yaparım. Şans veririm ve kocaman sarilirdim, çünkü birinin benim için böylesine kendisini harap etmesi bence gerçekten sevdiğini gösterir. Direkt intahar etmeye kalkıp tehdit ediyorsa onun suratına bakmam ama. Demek istediğim bu yas süreci.

Eski sevgiliniz siz olmadan yapamıyorsa döner misiniz?
Cevapla