1 aylık evliyiz dün gece eşim bana benden nefret ettiğini ve evlendiğine pişman olduğunu söyledi. Ne yapmalıyım?

Beni yok saydı tüm gün benimle değil annesiyle vs ilgilendi.. ilgilenmeyi bırak yanıma bile gelmedi.. Eve gelince tartıştık. Tekme attı be bunları söyledi. Bir arada kafamı bozma babanın evine bırakırım dedi. Pişmansın öyle mi dedim çıktım Ayrı odaya geçip ağladım tüm gece sabah işe giderken kapıyı açtı baktı gitti.

Güncellemeler
1 yıl
Evlilik öncesi ilişki yaşamıştık zaten arkadaşlar... Ailelere rağmen evlendik.. Balayından sonra eve geldik ben bu eve ısınamadım vs sürekli bu laflar bana soğuk davranışlar birlikte vakit geçirmek yok günde 1 kere bilemedin 2 kere seks o kadar.
1 aylık evliyiz dün gece eşim bana benden nefret ettiğini ve evlendiğine pişman olduğunu söyledi. Ne yapmalıyım?
Cevapla