Eşimden artık nefret ediyorum ama boşanamıyorum da 2 aylık evliyiz ne yapacağım?

2 ay oldu evleneli her zaman anlayışlı biri oldum çevrem bile hep bu kadar anlayışlı olma derdi ama huyum yere batsın ki bir türlü bu huydan vaz geçemedim. Evlendik eşim askeri personel 1+1 evde yaşıyordu eski eşyalarıyla ve ben aileme yalan söyledim eşya istedik gelecek evdeki eşyaları satacağız şimdi getirmiyoruz dedim sırf maddi olarak sıkışık diye. Şimdiler de eşya alalım dedim diye eşyamı sana huzur getirecek diyor ve beni tersliyor. Her sabah kalkıp kahvaltısını hazırlıyorum eşyalarını hazırlıyorum işe gidiyor gece uyumuyorum onu bekliyorum yemeğini kuruyorum vs. Her şeyi tam yapıyorum. Üniversite mezunuyum ve şu an çalışmıyorum izin vermiyor. İzin vermediği gibi para da vermiyor eve hiç bırakmıyor. Evliyken cebimde olan 9 bini de kendisi harcadı düşünün son 250 tl kalmıştı onu da maça giderken benden aldı kendimi çok kötü hissediyorum evet her şey para değil ama benim cebimde hep desteyle para olurdu çünkü bekarken çalışıyordum ve ailem de hiç parasız bırakmadı beni. Öyle sıkılıyorum ki memleketimden uzağım ve hiç arkadaşım yok. Babam 70 e merdiven dayadı annem deseniz 60 larda öyle üzülüyorum ki halime düşünün evde tabak yoktu annem sipariş edip yolladı sofra bezine kadar annem sipariş etti. Kendime çok kızıyorum nasıl bu hale geldin diye. Çevresine kendini çok iyi gösteriyor ama bana böyle değil. Az önce kahvaltı hazırladım bizim yöreye ait bir sos yaptım bana dedi midem bulanır şimdi yemeyeyim ve ben yutkuna yutkuna kendi yaptığım sosu yedim ama sanki canımın etini yercesine acı çektim. Sonra kalktım sofradan o diğer hazırladıklarımı yedi ve işe gitti giderken de anahtarını unuttu diye benden istedi ona verdim oyalanma lan getirme beni içeri dedi. Canım çok acıyor. Daha yeni evliyken nasıl boşanırım derim insanlar ne der ailem nasıl üzülür. Yaşamak istemiyorum sadece tek çare bu geliyor bana.

Eşimden artık nefret ediyorum ama boşanamıyorum da 2 aylık evliyiz ne yapacağım?
Cevapla