Aynı anda birden fazla kişiyle sevgili olabilmek marifet mi, psikolojik sorun mu? Nedir bunların dertleri?

23 Temmuz 2024
Aynı anda birden fazla kişiyle sevgili olabilmek marifet mi, psikolojik sorun mu? Nedir bunların dertleri?

23 Temmuz 2024
Hiçbirini önemseyip gerçekten değer vermeyen, değersiz kişiler olduklarını düşünürüm.
Sevgili demek, sevdiğimiz kişi demektir. Aşk, sevgi.. vs kavramlar gerçekten dolu ise bu şekilde yapılmaz diye düşünüyorum. Ama sanırım bu kavramlar çoğu insan için yeterince dolu değil.
Aynen öyle bu kavramları bilmiyorlar sadece kullaniyorlar
Sapık ve karaktersizler neden olacak... bunlar da utanma ya da sıkılma olmaz. aynı anda bir çok kişi ile sevgili olur amaçları da zaten gönül eğlendirmektir maksat işte birisi olsun yanımda yanlış ve boş geçmeyeyim demişler.. ama insan olanın kalbi tek kişiliktir
Abla onlar gerçek müslümanlar. Şuraya 4 güzelin olduğu bi fotoğraf koy bak nasıl hepsini de istiyorlar sdfghsd
Bu iyiydi 😂😂😂
Kafa yaşadıkları yok o yolun yolcuları bellidir aslında
Aynen onlar o yolun yolcuları...
Cevap
19Cevap
Bir kafayı yaşamıyorlar onlar kafayı direkt yemiş
Kesinlikle😂
Birden fazla kişiyle aynı anda sevgili olanlar genelde farklı sebeplerden dolayı bu yolu seçiyorlar. Kimi insan duygusal boşluklarını doldurmak, kimi ise sadece heyecan arayışı içinde olabilir. Bazıları bağlanma korkusuyla tek bir kişiye sadık kalmaktan kaçınıyor. Bu durum bazen kişisel bir tercih, bazen de psikolojik bir sorunun belirtisi olabilir. Yani her durumda kesin bir yargıya varmak zor, ama genelde bu davranışın arkasında bir tatminsizlik ya da güvensizlik yatıyor olabilir.
Neyi düşünerek hareket ediyorlar acaba merak konusu
Doyumsuzluk, yalnız kalma korkusu biri giderse biri yedekte dursun. Saçma sapan işler. Biz bi tane bulamıyoruz 😄
Sizin hakkınızı onlar yiyor😂
Bana bi tane paket ordan iki üçte gözüm yok 😄
Gönlüne göre olsun inşallah
Amin amin cümlemizin
Kişisel zevklerini tatmin etmek ve egolarının sönmemesini sağlayabilmek için kazanın altını kaynatırcasına karşılarındaki insanların hayatıyla oynuyorlar. Hak etmediğiniz bir şeyi dilenmeyi bırakın. Sorsan alayı mağdur.
Psikolojik sorun, değer görmeme ve kabul görmeme, kendini sürekli eleştiren beğenmeyen insanlarda bu durum olur ve kendini en çokta kanıtlama çabasından. Bakın bu kadar ilgi rağbet görüyorum derdine düşmek amaçları.
Öyle bir kafa yok ki.. kafa yaşamak istiyorlarsa sıfırbeşyüzellibirsıfırsıfırsıfır 😂
Bu sorunun cvbini ben de kendi adima merak ediyorum 🙄🙄
İlişkide sadakat olmazsa olmazim aciz bi durum.
Nasıl yapabiliyor hemcinslerim hayret ben 1 tanecik bulamadım 😐
Pislik iğrençlik başka bir şey değil.
Olası durumlar için için stok yapıyorlar.
O da ayrı bi kafa
Ucuzlar
Gerçekten inanılır gibi değil
Harem kurmaya çalışıyor herhalde😂
Kafa yok bence
Bir gönüle bir kişi girer
Doyumsuz skor peşinde olanlar kafa yorma...
şeref yoksunu onlar
Onlara sormak lazım neyin kafasını yaşıyor
serbest atış kafası
öyle bi kafa yokta bi çok insan bunu marifet sanar
Çok güzel oluyor. 😛
Şeref yoksunular
saçma kişiliksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?