20 yaşındayım hiç sevgilim ve flörtüm olmadı, bunun dezavantajları var mıdır?

Gerek eğitim hayatıma odaklandığımdan gerek yaşımın küçük olduğunu düşündüğümden dolayı hiç sevgilim olmadı, konuştuğum bir erkek bile.. Ama artık 20 yaşına geldim ve hala erkeklerle iletişim kurmada problem yaşıyorum. Erkekler neyden hoşlanır, neyi sever, nasıl davranmalıyım hiç bilmiyorum. Bu benim ileriki hayatımda sorun olur, yalnız kalırım hatta tabiri caizse evde kalırım diye korkuyorum😃 Çirkin bir kız değilim, hem kadınlar hem erkekler tarafından beğenilen biriyim, sosyal medyadan da yazıyorlar fakat ben yanıt vermiyorum. Ama bu saatten sonra bana yazan bir erkeğe en azından tecrübe kazanmak, karşı cinsle iletişim kurmak için yanıt vermek istiyorum. İnstadan bana yazan, uygun gördüğüm bir erkekle konuşacağım, bakalım nasıl bir duygu😃 Sizce haksız mıyım, siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce hiçbir erkekle konuşmamamın bir dezvantajı var mı?
20 yaşındayım hiç sevgilim ve flörtüm olmadı, bunun dezavantajları var mıdır?
Cevapla