Çünkü neden duysun. :D kadın saf gibi her şekilde değer veriyor nasıl olsa diyerek erkekler de sallıyor işte ilişkiyi. aslında yeri geldiğinde kadınlar hayır dese veya ayrılsa erkek bir daha özensiz olmazdı ilişkilerinde.. tabi biraz da karakter meselesi kimisi özenlidir kimisi salla başı modundadır.
biz takma kirpik ruj oje kullanmıyoruz ya da rimel ayrıca 30 takım çıkarıp hangisini giymek için 1 saat harcamıyoruz bu arada allık fondöten i saymıyorum ve olduğumuz gibi görünmeye çalışıyoruz yani tam olmasada biraz dürüst olmaya çalışıyoruz
Bende bu durumu çok adaletsiz buluyorum. Saatlerce saç, makyaj, oje 💅 ile uğraşıyorum. Elbise, etek giyiyorum. O ise Normal tshir ve kot 👖 ile geliyor. En azından kısa kollu 👕 gömlek giysin arada bir cazip görünse ya gözüme diyorum. Bence onların ki hep üşengeçlik.
Kadınların her şeyden öte kendinlerinden beklentileri çok yüksek çünkü
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Selam, bilmiyorum şahsen; ben bakımlı biriyim normalde de. Eğer ilk defa kız arkadaşım ile buluşacaksam mutlaka dikkat ederim. Normal hayatta kot pantalon vs. hayatta giymezken kızla görüştüğümde onu bile giyerim. Bu aslında karşımızdaki kişiye verdiğimiz değeri gösteriyor.
Allah vergisi😅 doğada bile bu durum böyle erkek aslan yelesi ile daha ihtişamlı, erkek tavuskuşunun muhteşem tüyleri, erkek kanaryaların güzel sesi vb ama insanlarda böyle bir durum yok çünkü hayvanlar aleminde makyaj yok😅😅
Kadının saçı daha fazla, şekil vermek ve kurutmak uzun sürüyor. Kadının bakım prosedürü daha yoğun, makyajlı var, aksesuarı var var oğlu var ama erkekler düz canlılar saçın önünü ıslat fön çek tamam...
Kıyafet seçimime ve o gün ki uygunluğuma bağlı olarak değişir işten geldiysem çok daha sıkıntı evdeysem o gün daha kısa.😀40 dakikayı bulur, arkadaşlarım bu konu çok muzdarip 😀