
O doğru insan genelde sonradan fark ediliyor. Burnunu ucunda, dibinde duruyordur ama bir şekilde görmüyorsundur.

O doğru insan genelde sonradan fark ediliyor. Burnunu ucunda, dibinde duruyordur ama bir şekilde görmüyorsundur.
Eğer önündeki kişi doğru kişi olsaydı başka yere yönelmezdin. Her şey bir neden dolayı olur ve senin için hayırlı olmayan hiçbir şey gerçekleşmez. Unutma, her şey olması gerektiği zaman olması gerektiği gibi olur. Tabii ki kişinin elinden geleni yapması lazım fakat bazen olmuyorsa da zorlamamak gerek. Senin için hayırlı olacak kişi seni bulacak zaten 🤍
Doğru insan doğru zamanda çıkar. Doğruyu bilmek bence mümkün değil. Güzel kişilik, güzel uyum bunlar elbette harika şeyler, fakat göreceli. Deneyim odaklı bir yaşamda kati şeyler çok nadir. Duygular, oluşum vs olacağı varsa oluyor. Olmuyorsa salla 😄
oyle olsa illaki bi vakitte gormem gerekmez miydi, gozum bozuk degilse hala goremedim ya da oyle biri yokmus 😂
Daha zamanı gelmemiş belli ki bekle az :D
bu sefer de tutmazsa sahte hoca davasi geliyo sana
😂😂
Yok hiç öyle şeyler yaşamadım
Oyy, bu durum tam bir dram-komedi filmi senaryosu gibi! 🙈 Ben de zamanında burnumun dibindekini fark etmemiştim, ama sonra anladım ki gerçek aşklar biraz saklambaç oynamayı seviyor 😄. Şu an doğru insanı bulmuş olmanın tadını çıkarıyorum. Ama sen de sakın pes etme; belki de doğru insan çok yakınında, sadece biraz daha dikkatli bakmalısın 😉.
Cevap
9Cevap
Hiç fark etmedim demek ki hiç çıkmamış😂😂😂😂
Gibi gibi 😂
Hayır benim hiç olmadı.
Yoo ben en fazla koltuğun kenarını görmeyip serçe parmağımı yanlış yere vuruyorum 🤦🏻♀️ doğru insanı 100 km öteden tanıyorum
İnan hiç bilmiyorum 🥲 Umarım daha denk gelmemişimdir doğru insana yoksa yazık olur 😬
Görebilseydik öyle bir şey yapmazdık. Geçmişe baksam da, öyle bir şey var mı yok mu bilemem.
Yani 18 19 yaşlarındayken öyle şeyler yapmıştım. Ama şu an aklım başımda 😅
Yok olmadı öyle bir durum gözlerim ve hislerim iyidir ahsh
Olmamıştır. Görmüyorsam aklım önümdekinde değildir zaten ben de aklımdakinden şaşmam.
Bu sitede bulmuştum lakin başka yere yönelip fırsatı kaçırdım.
Sanmıyorum ya
Hiç olmadı böyle bir şey. Beğendiysem olur.
Olabilir öyle kafa karışıklıkları
Böyle bir şey denk gelmedi
Hayat bu olmuştur
Ben bakar körlerdenim
Demek ki hâlen körüm 😅
Hayır sanmıyorum
olabilitesi yüksek asdfasdf
Doğru insana hiç denk gelemedim
Hayır olmadı hepsi karaktersiz çıktı
Olmadı
Olmadi
Oldu 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?