Siz de her gün ''Evli bir adamla beraberim, sizce yaptığım doğru mu?'' sorusu görüyor musunuz?

Ben bunu soranları anlamıyorum, la zaten yapmışsın, yapıyorsun da niye burada onaylatma ihtiyacı duyuyorsun, yaptığın yanlış desek ayrılacak mısın yani :D Onu geçtim çok doğru yapıyorsun desek mutlu mu olacaksın :D Çözemedim valla vicdan mı rahatlatmaya çalışıyorlar, tebrik mi etmemizi bekliyorlar

Siz de her gün ''Evli bir adamla beraberim, sizce yaptığım doğru mu?'' sorusu görüyor musunuz?
Cevapla