AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Çünkü erkeklerin kalbi yok.🥴
Benim yok taş hsjsj
Size kalp yerine araba motoru koymuşlar ama Renault.😸
Hahahah ses etme rampa yukarı çalışmıyor😂
Yaşlanınca tabi normal.🥴
😂😂😂😂
Bazılarının yok çünkü...
Benim var neyse ki
❤❤
❤️❤️❤️❤️🐇🐇🐇
Gerçekte olmadığı için
He ya yok shsjsj sana nick buldum
Her gün yeni birine aşık olduğunuz için 😅
Ahahhaha 8 aydir kimseyi sevmedim jdjdjjdjd
Sanırsın 8 asır 😅
Uzun süre lütfen hdjdjjd
E var mı kii? Şaka şaka oğullarımın var biliyorum
Yaa Allah bağışlasınn, sağlıklı büyüsünler🌸
Aminn
Eyşan az bile yapmış siz erkekler hak ediyonuz😃
Biz çok şeyi hak ediyoruz aferim bize 😂
Aferin😃
Emir yüksek yerden gelince karşı koyamadım. 😂
İki tarafın da kalbi yok😂
Hahah evet
Kalpleri var mı?
Var ya arada kullanıyoruz😂
Cidden demiş mi bunu Elon?
dedi evet
Genel konuşmayın bence
Bütün kızlar bu şekilde davranmıyor evet; 100 kızdan 99'u bunu düşünüyor. O 1 kişi de sensin mesela. 😅
Ben kendi adıma konuşursam kişiye özel muamele beni rahatsız etmiyorsa kimseye durduk yere kalbi yokmuş gibi davranmam
En güzeli biliyor musun? Bazı kızlar erkekler böyle aslında. Rahatsız olsun olmasın karşısındakinin kalbi yokmuş gibi davranıyor. Ağzına ne geliyorsa söylüyor. Karşısındaki kırılır mı diye düşünen pek yok.
Galiba birileri üzülmüş hahas
Sen bu yorumu yapana kadar üzgündüm jsjsjsj Şimdi mutlu oldum sağ ol güzel kalpli kız jsjsjdj🌸🌸
Ciddimisin ahabhs ricalar 😅😂❤️
Ciddiyim güldüm 😂😂🌸🐇❤️
Üzülemem gibi mi bir ima yapıyorsun?
Hayır kız cidden demin birisine kırıldım, sonra bu soruyu sordum 😇
Bilmem bana düz konuşma gelirken seni mutlu etdi garip ahshsh 😅
Sen dedim ya birileri üzülmüş diye çabuk anladın ona güldüm hsjdjjd😅
Anlarım tabi içinde dolmuşluk var 😅 ama olsun boş insanlar için üzülmeye değmez herkes kendine yakışanı yapar
Aynen öyle Isabella çok güzel olgunca yanıtladin teşekkür ederim😇🌸
Ben teşekkür ederim 🌸😇😃
💙
AA erkeklerin kalbi mi var
Evet arada kullanıyoruz 😅
Aaa 😂
Sana denk gelmemiştir 😂
Kalpsiz olmak daha iyi
Sarımsaklı pankek güzel oluyor muyki? Evet bence de daha iyi
Hiç denemedim😖
Ben denicemm
Yapmaaaaa tadi igrenc olur bence sjksdm
ahahahw beğenmezsem sana ikram edicem jdjdjjd
Annem yabancılardan bişi almamami söylerdi xmdkskwwo o yüzden teşekkürler
Hahahah ben yabancı değil abinim abin veriyorsa al jsjsjwjwh
Ay dur onceki hesaptan mi yoksa mecaze. Mi
Hahshshsh
Çünkü erkeklere muhtaçlar. Ters psikoloji
Mantıklı abi
Kızları bu hale getiren yine erkekler
Bizi bu hale getiren yine kızlar hsjdjdj çıkmaz bir döngü bu o zaman
Erkekler iki ayrılır aslında gibi gibi
Evet öylee
Çünkü kalbiniz yok ondan
Tabii efendim😅
Neyimizi anladılar ki zaten bu zamana kadar hep biz anlamak zorundaydık
Çünkü kalbi var gibi davrandık kalbimizi acıtırlar
Erkeklerin ise abazan olmayanı yok...
Herkes katmasan iyi olurdu bence.
Çoğundan fazlası öyle mesaj kutum sapıklarla dolu en son mesaj kutumu kapatacağım o olacak 🙁
Ben kızların saçma sapan mesajlarını görmekten sıkıldığım için kapattım sen de kapat. Herkese abaza deme bence, çok iyi insanlar da var.
Kapatsam iyi olucak haklısın
Bence o dediğini kızlar yapar, kadınlar değil.
Farkında değilim Elon üzdüm mü?
Kalpleri hiç umrumda olmadığı için
Kalp kalmamıştır 😃
Hak ettikleri için
Erkeklerin kalbi yok çünkü.
Yok çünkü
Var olanını bulun
Doğru davranıyorlar 😄
Herkesin malumu. Minik bir azınlık var kalbi olan.
Yok ama
https://youtu.be/3whnYj4HeiU?si=YwKe_YfRQCn8ZZnB
Ama bana var dendi
Varmiydi ki 😂😂😂
Biraz var jsjjdjd
Neyse oda birsey hdgfhf
😅
Yok çünkü 😌🤏
Var sana yok hıh😂
Ağlarım 🥺😅
Seni tanıyorum intihar bile edersin😂
Aman değmez o kadar da değil 😅
Hahahahha amann aşk meşk boş iç ye iç yat
Çünkü yok. d
Tavşanların var mi? jsjdjjdd
Var dkfkjd
O zaman benim de var hsjsjs
Ahmo itiraf et sen kız mısın jsfjjd
Erkeğim erkek jsjjdjd Baklavalı tavşanım deme şöyle şeyler üzülüyorum ya hdjdjd
Ozaman şeysin sen sjjfjdjf
Pelo gıcık etme beni normal bir erkeğim kadınlara ilgi duyan erkeklere karşı bir duygu hissetmeyen eli yüzü düzgün bir erkeğim ☹️
Peki inandım jsjdjd
Oh çok şükür hsjshhd Aristo ve ev erkeği ile edilen sohbetteki yorumlari ciddiye alma goy goy yapıyoruz onla biz jsjjdjdjd
Biri daha senin için g demişti de ordan aklımda kalmıştı 😂
Kim dedi onu cidden?
Demem djjfj
@eslemm18 sen mi dedin kiz bunu hsjdjjdjd
Yok valla abi ben masumum.
@Eslemm18 Eslem ben gay mıyım peki Pelo sana güvenir bak hsjdjjdjd
Tavşan abla axmet abi gey değil o sadece oje ruj sürer. Okadar
Iyy dkjfkd
@Eslemm18 Eslemmm seni vurcam
Naptim gene abi ya
Kimin yaydığını hemen buldum😂
O gebeş abin yaydı ben degil
Abi şaka biyana bu abla kim 🙂 çok minnos bir kizceye benziyor
@Eslemm18 Aristo'nun yüzünden oldu ya jdjdjdj Bu ablan benim 4-5 aylık siteden arkadaşım. Kendisi çok güzel bakımlı zengin bir kızdır.
Bakımlı evet nazar değmesin 🥲💔
@Eslemm18 💙 amin 🌸🌸
Abla axmet abi çok iyi bir adamdır. Tek kusuru oje ruj sürmesidir.
Var mı
He var hddjdj
Bence yok yapaydir o
Yok taştan
Bak bu doğru 😂
Aslında kızların da hatası var. Bazı kızlar tipe veya paraya bakarak erkekle sevgili oluyor. Sonra aldatilınca veya sevgisizlik görünce sonra ağlıyorlar.
Himm şimdi kalpsiz olmanızın nedeni biziz öyle mi
Hayır tabii ki. Ama kalpsiz erkekler diye ağlama sebebiniz bunlar aslında. Bak ben güzel sevdim güzel ilişkilerim oldu. 3 sene biriyle oldum çok zordu çok kötü zamanlar oldu. Evlenecekken ayrıldım. Başka kıza değer verdiğim çok sevdiğim de oldu. Yeri geldi elini tutmadım istemedi diye yeri geldi koştum gittim yardımına, sonra ne oldu terk etti gitti. Başkasıyla yattı etti. Şimdi sana soruyorum, ben bunları yaşamışım karşılığında hiçbir şey almamışım, neden güzel seveyim neden değer vereyim yeniden?
Sevgi her daim değer çünkü
Ya bak, ben son 1 senedir bir daha sevgili olmadım kimseyle. O kadar mutluyum ki. Takılıyorum geziyorum sohbet ediyorum kız kankalarla muhteşem. Başka türlü sürünüyorum. Aldatıldım ben en son😂
Bak sevgilim çalışıyordu sabah evden işe akşam işten eve ben bırakıyordum. Mutsuz oluyordu işten çıkınca gidiyordum tatli alıyordum mutlu olsun diye. Sabah 7'de kalkıp buluşmaya gidiyordum. Her gün 25 km yol yürüyordum onun için karşılığında aldatıldımm. Evet; benim kalbim YOK.
Aldatılan yalnızca sen değilsin sürünen de sen değilsin ne yani şimdi hepsi mutlu veya mutsuz hayatlarında birileri var yalnız değiller sende onlara inat yalnız mı ömür gecireceksin
Bunlar ona yapılanlar gibi görünse de senin sevginin karşılığı sen sevgine göre davranmissin bunun için iftihar et
Ediyorum zaten. Evet yalnız geçireceğim. Aşktan yana bir kere yüzüm gülmedi benim. Ben hastaneye yatıncs sevgilim beni terk etti, bir tanesi trafik kazasında öldü. 3 senelik ilişkimde nişanda terk edildim. Son sevgilim ise aldattı. Nasıl güveneceğim yeniden? 😑
Kendin için guvenmelisin
Hayır asla. Bir daha aşk evlilik olmayacak benim için.
Peki 🙃
Benden kötüsünü yaşadın mı?
Kötü mü bilmem ki ama bende yaşadım bir şeyler
Anlatırsın dinlerdim. Bak cidden ben hemcinslerime o kadar kızgınımm ki. Abi seks için yanaşmayın kızlara düzgünce sevin aldatmayin. Zor değil bunlar.
Demek ki sor
Zor bazilari için
Evet öyle.
Peki bakalım
Yok çünkü
He yok
Çünkü yok
Evet yok
Tam tersi olabilir mi
Olur
Var mı bence yok
Yok
yok çünkü
Sen yok diyorsan yoktur
Elon haklı :D
Oo kral bence de😅
Erkeklerinde bir kalbi varrr
Evet var 😅
Yok zaten
Evet yok 😂
Yok çünkü
Evet yok
Yokta ondan
Yok zaten
Erkeklerin kalbi yok hep bir ego ben ben ben diyen biri aman ötede dursun
Kızlar için de geçerli
Yo alakası bile yok
Tabii efendim 😃 Neyse polemik yapmayacağım haklısınız. 🌸🌸
Bencede yapmayın iyi günler çok şükür hep haklıyım
Evet hep haklısınız🌸
😊😊
Var mı🙄
yok mu ☹️
Yok çünkü 🤣🤣🤣
Benim yok o ayrı😂😂
Bak ben beğendim hemen süper oldu görüyor musun, sihirli dokunuşlar😂
Evet sağ ol var ol 🌸
Ne demek 🤗
Ask olsun asil sizde yok 🤨
Kalpsiz erkeler 💔
Hade hadee sende olaydi simdi neler olurdu neler... Hep yarim kaldi 🤨
🤭🤭
Uyus 🥲
Kızlara sor sjsjsjsj
Alakasız cevap banlıcam jsjsj
Ahhaahahha😂😂😂
Ben transım ondan dedim abi
Onu biliyorum.
🤣🤣🤣🤣🤣
Haksızda sayılmazlar 😂
Hahah bak ya
Olmadığı için öyle davranıyoruz
Bu kanıya nerden verdin xdjdjjd
Ben kanıya varacak kadar bir tecrübe edinmedim ama genel olarak kızlar aynı şeyi söylüyor 😅
Hahhah yalan söylüyorlar 😃
Özür dilerim
Nedenn
Kalbiniz yok gibi davrandığım için
Rica ederim
Yok zaten 😂
hsjsjdj sana aşk hayatımı anlatırımm peçete istersin yok deme😂
😂 aşk meşk hayatın sana kalsın
😂😂😂
😃😃
e yok çünkü
Evet taş var bizde
Çoğunuzun yok diyelim
Gereksiz düşünceler
Benim de yokki
Bakma sen o kızlara
cinsiyetle değil kisilikle alakalı
Çünkü zalım bu kızlar
Genlerinde var
Kişi kendisinin aynasidir..