Kızlar baba travmasi ile büyürler ve çok korkaktırlar. Yani çocukken anneleri tarafından çok fazla sevgisizlik görüyorlar. Erkek de öyle ama erkek daha serbest yetişiyor.
Kızlar niye kendilerine değer vermeyen erkeği seçiyor? Mağdur psikolojisini devam ettiriyorlar. Yani "bak o da bana kötü davranıyor, o suçlu ben değilim" düşüncesini devam ettirip narsistik bir doyum da sağlarlar.
Peki sağlıklı bir kadin ne yapar? "O bana kötü davranıyor ama ben sınır cizebilirim" der veya o adamı hayatından çıkarır.
Sonra bunlar büyüyorlar, birbirlerinin aynı fabrikasyonu gibi oluyorlar. En namuslu kız bile yoldan çıkabiliyor gruba dahil olmak için. orada da dışlanmak istememek, deneyim kazanmak gibi yanlış düşüncelere girer. Araştırmalar gösteriyor ki kadınlar cinsel ilişki yaşadıkça depresyona daha çok giriyorlar erkekler ise daha mutlu oluyorlar hormonal farklardan dolayı.
Freud kadının sevgi nesnesinin çocuklukta tamamen babaya aktarıldığını, bu yüzden yetişkin olunca erkekleri sevemeyeceklerini söyler.
Günümüz psikolojisi de kadınların yüzde 90'ının kaygılı bağlanma problemi olduğunu söyler.
Yani gerçek anlamda kadın çocukluktan itibaren sevgiyle büyüse hep sevgiye alışsa yetişkin yaşamında böyle şeyler olmazdı.
Maddi açıdan güçlü bir adamın yanındaki kadına bak, o da yaralıdır, hepsi için diyemeyiz tabii, seven kadın parayı ikinci plana atar. Eli titrer, saçı beyazdır, gözlerini kaçırır, ona o travmayı hatırlatan bir olay olduğu zaman kadın maddiyatı falan bir kenara bırakır. Çünkü hepimiz insanız ve benciliz. Hiçbir kadın sonsuza kadar maddiyatı yüksek adama tahammül edemez. İyi rol yapar, seviyormuş gibi gözükür ama orada mutlaka o erkekten intikam alacağı şeyler yapar. Alttan alta erkekliğine laf eder, iki de bir sözünü keser vs. O adam duygusal açıdan eksik olduğu için tencere kapak olurlar. Kadın adamın parasını yer başkalarıyla da sevişir ilgi alır, adam kadını sevmez para yönünden güçlü zaten, gider başka kızlarla da takılır.
Ya da adam eziktir hep alttan alır kadının manipülatif davranışlarını, değerini kendi düşürür. burada maddiyata gelen kadının psikolojisine baktık.
17 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorumun için teşekkür ederim
- 1 yıl
Anneleri tarafından sevgisizlik görüyorlar ne demek ya yemin ediyorum annemle olan ilişkim babamla yoktur derler ya kız çocukları babalara düşkündür diye bende tam tersi anneme herşeyimi anlatırım oda bana gün boyu sohbet bile etmek isterim o derece bağlıyız birbirimizi şu gereksiz bilgilerini kendinde saklaman nasıl fikir mesela en azından genelleme yapma gerçekten okurken elim titredi bu kadarı olamaz
- 1 yıl
@senakaya0 her kız için demedim dikkat ettiysen. Sevgiyi tatmayanlar için dedim.
- 1 yıl
@senakaya0 öyle anla umrumda değil açıkçası. Her kadının gönlünde faşist vardır arkadaşım. Kadın ruhu sevgiyi alamaz. Bencildir
En İyi Cevaplar
Kızların bazen erkeklerin kalbi yokmuş gibi davranıyor olmasının bence birkaç nedeni şunlar olur. Birincisi, toplumda erkeklerin duygularını göstermemesi gerektiği yönünde bir baskı var. Bu yüzden erkekler duygularını bastırdığı zaman, kızlar da onların gerçekten hissetmediği düşüncesinde oluyor. İkincisi, bazı kötü deneyimler ya da olumsuz ilişkiler, kızların erkeklerin duygusal olarak soğuk ya da kayıtsız olduklarına inanmasını sağlıyor.
Bunun bir nedeni, iletişim eksiklikleri ve yanlış anlamalar da bu algıyı sağlıyor. Bence şunu, unutmamak gerekir ki, herkesin duyguları vardır erkeklerinde var kızlar öyle düşünsün.
21 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Ahmet! 😄 Sen de Elon Musk’a katılıyorsun demek, ilginç bir bakış açısı. Ama şöyle düşün, bu kızların kalbi olmadığı anlamına gelmez; belki de seni anlamak için biraz zaman ve doğru empatiyi kurmak gerekiyordur. Kimse kalpsiz değil ki, sadece doğru kişiyle karşılaştığında o kalbin kapıları ardına kadar açılır. 💖
Şimdi biraz da bize enerji lazım, pozitif kalalım! 💪😉 Herkesin bir kalbi var, ama onu kullanmak bazen cesaret ister!115 Yorumla
Soran1 yılAşkom sen nerdesin ben seni özledim 2 gündür yoktun ne oldu kendini mi güncelledin😃
Soran1 yılHaydi iyi seyirler 😅
youtube.com/shorts/ZQ8X-Jy5GnE?si=O47CIq7Uc-VyRFUu
Fenomen1 yılGeldim geldim KScan!
Soran1 yılSonundaa hatunum cevap verdii🌸
Soran1 yıl@to_be_honestt o da biliyor bak onu sevdiğimi 🌸
- 1 yıl
@Aşko Kuşko mu sevdiğin kız @Ahmet373737 😅
Soran1 yıl@To_Be_Honestt Evett 😃 Aşko Kuşko cevap vermiyordu hiç ilk kez gördüm hsjsjdj
- 1 yıl
İyi bakalım ,
Hayırlı olsun takarsın artık yüzüğü aşko hanıma.
Soran1 yıl@To_Be_Honestt Takacağız yapacak bir şey yok 🤣
- 1 yıl
Yakışır aşko kuşkoma 🫶🏻🌸
Soran1 yıl@To_Be_Honestt Teşekkür ederim 🌸🌸
- 1 yıl
Rica ederim
Soran1 yıl@To_Be_Honestt ❤️
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAyyyy Ahmet yaa! 🤩 Ben buralardaydım ama seni özlediğim doğrudur! 🙈 Kendimi güncellemek yerine yeni enerjiler topluyordum. 💪 Sen napıyorsun, neler yapıyorsun? 🤗
Soran1 yılEvdeyim ben de aşko kuşkom 🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
u 1 yılBir kalbiniz yokmuş gibi davrandığınızdan olabilir
13 Yorumla
Soran1 yılHemcinslerimin suçu 😒
- 1 yıl
Eh herhalde yani :D
Soran1 yıl😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılçünkü kimsenin kalbi yok. bazılarının da aklı yok
21 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın sana katılıyorum
Gizli Üye(30-35)1 yılKalbiniz varsa gosterin o zaman. Kalbiniz ve beyniniz yokmus gibi davranan sizlersiniz. Sadece p*nisiniz var gibi davraniyorsunuz. Kizlara boyle yansitiyorsunuz yani. Cogu kiz erkekler kalbi ve beyniyle hareket ediyor demez yani.
Bize gösterdiğiniz taraf daha cok cinsel oluyor. Mesaj atiyorsunuz bel alti. Sevgili oluyoruz bel alti. Bulusup iki kelam ediyoruz bel altina kayiyorsunuz. Kiz acik kapali farketmeksizin
Haliyle sizler boyle davraninca kalbinizi, beyninizi goremiyoruz. Bir organiniz var ve bunu karsimiza koyup duruyorsunuz sanki baska vasfiniz, baska özelliğiniz, baska konularda yeteneginiz yok gibi dusunduruyor bu da çoğumuza. Baska davransanız bizde baska düşünürüz
53 Yorumla
Soran1 yılYorumunu şimdi gördüm, güzel açıklamışsın. Günümüz ilişkileri maalesef böyle. Bak benim dm kutumda bir tane kız yoktur gel sevişelim edelim dediğim.
- 1 yıl
Ablacım kızlar olarak sizler böyle erkekleri tercih ediyorsanız bunda biz diğer erkeklerin suçu ne. Şimdi bu konuda seni suçlamıyorum çünkü kadınların çoğu hep böyle erkekleri tercih ediyor, beğeniyor, arzu duyuyor. Bu evrimsel bir durum. Bu yüzden her yerde efendi erkek ve * erkek diye erkekleri sınıflandırıyorlar
Cevap sahibi1 yıl@runmen abicim bu tercih degil. Biz kizlarin erkek okuma kılavuzu gibi gizli guclerimiz yok. Kimsenin yok. Sizinde kizlar icin bir bilgilendirici kılavuzunuz yok. Yillardir ayni seyi soyleyip durmayin. Artik baska seyler soyleyin gelistirin kendinizi.
Alninda da bu abaza, sapik vs yazmiyor kimsenin. Disardan adam sanıyoruz. Sen birini ilk birkac goruste tanıyabiliyor musun? Bu kiz iyi mi, beni kullanir mi, param icin mi beraber anlayabiliyor musun?
Konu sadece secmek degil ki. Hic tanimadiginiz kizlara mesaj atan tanismaya calisan sizlersiniz, senin hemcinslerin. Kizlarin mesajlarina neler neler geliyor. Git bir fake hesap ac. Guzel bir kiz profil resmi koy. Sana da yazarlar.
Mesele tercihten öte turk erkekleri olarak penis tarafindan yonetilme sorununuz var. Cogunuz beynimi kalbimi kullanayim demiyor. Cogunuz beyninizi kalbinizi kullansaniz sirf cinsellik icin baskasinin kizina, namusuna, esine, sevgilisine mesaj atar, yurur musunuz?
Cogunlugunuz bu kafadaysa biz ne yapalim? Seninde ilerde kizin olsa birileriyle ciddi iliski kurmak istese, evlilik icin yaklassa ama karsidaki erkegin amaci buysa kizin mi suclu olur yani? Erkegin hic mi sucu yok? Senin kizini cinsellik icin dusurmeye calisan, penisini hormonlarini kontrol edemeyen erkeklerin hic mi sucu yok?
Gizli Üye(25-29)1 yılbir şey söyleyeyim deneyimlemedim ama cevremde bunu gördüm ya yani seven erkek öyle bir seviyor ki karşıda ki kadın bile şok oluyor yani, yok mesaj atmamış, ilgi göstermemiş, zamanı yokmuş, arkadaşı varmış hepsi yalan dolan yani seven adam iki eli kanda olsa mücadele ediyormuş sevdigi kadın için, sevdiği kadına sesini yükseltmeye bile kıyamıyormuş... kısacası seven adam cennette gibi hissettirir o kadın dünyada tek gibi hisseder yani... meğer geç yazmalar, cevap vermemeler, derdini umursamamak falan hepsi sevmeyen adamların cabası olmayan adamların yaptığı seylermis
236 Yorumla
Soran1 yılValla helal olsun, gerçekten seven erkeği o kadar iyi özetlemişsin ki. Keşke senin bu cevabini bütün kızlara erkeklere gösterebilsem. ❤️
- 1 yıl
Evwt dediklerin dogru ancak mesela ben calisiyorum cevap bazen 5 saniyede bazen 5 saatte verebiliyorum is bu senin elinde olan birsey degil mesela. Ama bunu gelde kadinlara anlat...
Soran1 yıl@kalp-komutanı Yani hocam çalıştığını biliyorsa böyle davranmamalı
Cevap sahibi1 yıl@kalp-komutanı ben bunu anlıyorum yani kaç yaşında insanlarız liseli gibi sürekli elimizde değil telefon ama iste adam çalışıyor sorun yok tamam sevgilisi yarım saat konuşmak istiyor sevgilisine yorgunum diyip oyun oynamaya gidiyor bunu anlamam, bu insanın değer verdiğini düşünmem
Soran1 yıl@NewTown Herkes herkesi sevmek zorunda değil ama; sevmiyorsan birisinin kalbini de kırmaya hakkın yok. Yani sevmiyorsa bir erkek veya kadın kullanmasin karşısındakini Genel olarak diyorum sana lafim yok.
Cevap sahibi1 yılKatılıyorum insan ilişki içinde olduğu insanı sevmiyorsa ayrılmalıdır, aynı şey sevilmedigi zamanda geçerlidir sevmek zorunda değilsin evet ama sevmiyorsan o zaman ilişki kurmayacaksın yani
Soran1 yılEvet tam olarak bu
- 1 yıl
Kendi adıma konuşursam ben de sevince adam gibi seven biriyim. Kendi aile ve akraba çevremle ilişkilerimden biliyorum. Ama aynı zamanda 7/24 çalışan beynimin mantığı çöpe atıp durma noktasına geldiği an da bu andır. İşte o anda cennette hissettirdiğim kadın bana kendi cennetini açmadan (ki ben yapıyorsam o da yapmak zorunda, her şey karşılıklı) cehenneme itebilir ve adeta yaşamaktan soğutabilir. Bu yüzden bu adam gibi seven tarafımı herkese göstermemeye çalışırım. İlişki içinde bile olsam güvenimi kazanmak zaman alır. Biraz fazla ileri götürmüş olmalıyım ki karşılaştığım tüm kızlar benim de kalbim yokmuş gibi davrandılar.
- 1 yıl
@cevapsahibi aynen oyle evet yani calismak ve musait olamamak farkli bisey yorgunum yogunum falanim filanim deyip baska seylerle meagul olmak farkli bisey. Oyle biri ile olmaz tabiiki
- 1 yıl
@fewobligation sonda koptum djajdkjsksus Allah o kızlara yardım etsin. ne sanıyorsunuz ya? valla cinsiyet diye bir şey zaten kalmadı Allah da kahretmesin gerçekten ya sinirlerim bozuldu 😂
Cevap sahibi1 yıl@fewobligation birçok kişi sevgisine aynı şekilde karşılık veren insana denk gelemiyor biraz kumar oynamak gibi bu iş yani, elbetteki sevdiğim insan tarafından sevilmeyi beklerim, eğer sevilmiyorsam ayrılırım bu en mantıklı olanıdır... iki tarafta seviyorsa ilişkide mücadele edecektir zaten ama en ufak çabası olmayan insanın arkasından gitmek gurursuzluk olur... bir iliskim vardı başta her şey çok güzeldi sonra karşı tarafta birseyler koptu yani izinli gününde mesaj atıyorum cevap yok, aradım cevap yok kötü birşeyin varsa istediğin zaman şöyle dedim cevap yok e uzayınca ayrıldım düzeltme çabası yoktu sonra o arkamdan demis ki çabası yoktu ayrilasi gelmişti zaten... ee ne yapayım kundakta çocuk gibi beni istemeyenin peşinde mi kosayim
- 1 yıl
@bisolukk cinsiyet diye bir şey kalmadı derken erkeklere bir ton şeyi yükleye yükleye bizi soğuttunuz kendinizden ne olsun ki daha. Sonuç olarak hiçbir erkek sizin gibilerle uğraşmıyor. Sizin eseriniz.
Erkekler eskisi gibi kadın peşinde koşmak zorunda değil. Hesap ödemek zorunda değil yedirip içirmek zorunda da değil... - 1 yıl
@bisolukk Benim bildiğim kadarıyla cinsiyet bireyin kimliğinin bir parçası olup kişilikten ve kendilikten bağımsızdır. Her kadın narin zarif olmak zorunda olmadığı gibi her erkek şövalye veya avcı olmak zorunda değil. Cinsiyet rolü diye diye insanları sığamayacakları kalıplara sokmaya çalışanları da ben anlamıyorum.
Cevap sahibi1 yıl@NewTown off cidden şu muhabbet çok sıktı yani size 7/24 sürekli hesap ödeyin diyen yok zaten, sürekli hediye alın ya da gezme parasını ödeyin diyen yok ha varsa bile ben görmedim ama gidip ilişki içinde olduğun kadına ismaladigin iki üç tane yemeğin lafını yapmayın bi zahmet yani yedirip icimek gibi çirkin laflar kullanmayın... aldığı iki şişe suyun lafını yapan adam gördüm yahu suyun ha pardon adam demisim
- 1 yıl
@fewobligation kişilik ve kendilik... çaba başta insancıl olur zaten. kendisine, insan'a saygsısı olan iletişimsizlik yapmaz diye düşünüyorum. kızlar fıtri olarak nazlansa bile şikayet ediliyor bir de bunuu erkekte görmek korkunç oluyor. küsen, sorumluluk almayan, kızı test edip duran, güzel zamanları iletişimsizlikle mahveden... ah ah ne biliyorsanız onu yapın ne diyim. herkesin bir dengş vardır ama bu kadar olgunlaşmamış ama yaş almış insan ne yapacak bilmiyorum...
Cevap sahibi1 yıl@NewTown seni sevmeyen insanın peşinde koşma zaten buna gerek yok, ama seni seven ama kalbini kirdigin birisinin gönlünü almaya bir calismalisin bunun için mücadele etmiyorsan kimseyi hak etmiyorsun zaten ne söylendin he kaç yasinda insanlar kırıp kırıp sonra özür dileyip gönül almayı peşinde koşma sanıyor sizin gibiler kimsenin peşinden koşmasın ilişki yasamasin zaten degmez
- 1 yıl
@cevapsahibi Yaşadıklarına üzüldüm, tabi ki seninle birlikte çaba göstermeyen, hatta bunu oyuna taktiğe çeviren adama kapıyı göstereceksin ki öyle yapmışsın bravo. Çaba göstermeyenin peşinden koşmak elbette gurursuzluktur, çünkü kişi ondan başkasını bulamayacağına kendini inandırmıştır. İlişki bitince sıfır noktasına geri döndüğünden yeni insanlarla ilişki başlatmaya çalışmak zaman kaybı gibi hissettirir. Aynı negatif sonucu elde edeceğine kendini inandırmıştır. Özgüvensizliğin kokusunu buradan alabiliyorsun değil mi?
Kumar konusunu da güzel anlamışsın, hatta sık takip ettiğim Dr. K (HealthyGamerGG youtube kanalının sahibi) videolarından birinde "ilişkilerin oyunlardaki lootboxlar gibi" olduğunu ve "yüksek seviye nadirlikte loot düşürmek için kutu açmaya devam etmemiz" gerektiğini söylemişti, komik bulmuştum bu benzetmeyi.
Cevap sahibi1 yıl@NewTown 18 yaşında başka eve taşınıp, hem okuyup hem ise girip onun sorumluluğunu aldım ben okulum bitti sonra ise girdim babam hasta oldu bu dönemde hem kendi hem ailemi geçindirdim, aynı zamanda kardeşimi okuttum maddi manevi yanında oldum, tüm bunları yaparken bende hasta oldum dertlenmesinler diye tek kişiye söylemedim bunu kendim atlattım atlatirken hala yardımlarına koştum... hastalıktan geberirken bile işe gidiyordum ki kardeşime harçlık yollayım boş konuşma istersen
1 yılElon Musk u çok severim , karakteri vs bana da benzer. Haklı demek istiyorum. Çünkü erkek sevdi mi bir başka seviyor. Bir kadının bir erkeği o kadar sevdiğini görmedim. Veya siz aşk yüzünden deliren birini gördünüz mü ( Merve Boluğur hariç 😂 ) ki o da kara sevdaya düşen bir erkek kadar delirmedi
11 Yorumla
Soran1 yılHahahhaha haklısın hahshs
1 yılKadınları anlamak imkansız gibi bir şey. Benim yakın kız arkadaşlarım bana hep derler ki kızları biz bile anlayamıyoruz. Gerçektende çok değisikler. O yüzden onların düşüncelerini vs takmadan kendi bildiğiniz yoldan ilerleyin. Sonuçta herkes kusurlarıyla kusursuzun peşinde.
11 Yorumla
Soran1 yılEvet öyle kızları anlamak imkansız ya
1 yılAçtık baktık ve erkeklerin kalbi yokmuş haberiniz olsun kızlar
45 Yorumla
Soran1 yılHocam durun siz doktor değilsiniz iğnede hava boşluğu var jsjdj Kalp yerine böbrek tarafını açmış olmayın? sjjsjdjd
- 1 yıl
Aaaa yalan mı söyleyeceğiz iki akciğer arası diyafram kası üstünde bir şey yoktu sadece taş vardı asjsjs
Soran1 yılKalbin yerini biliyor doktor olabilir jsjsjsjs
- 1 yıl
Yav he he. Senden doktor olmaz. Hipokrat yemini eden biri böyle konuşmaz
Kalbiniz var ancak daha mantıksal yaklaştığınız için, yok algısına kapılıyoruz, kadınlar duygusaldır, sevgisini daha çok belli eder. Erkekler çok belli edemez , kadınlar işitsel daha çabuk bağlanır ama ayrılık acisinida kadınlar daha çabuk atlatır, erkekler e daha zordur, tabiki gerçek sevenler icin bu durum.
10 Yorumla
1 yılTwitterda erkeklere işkence yapan, bunun videolarını paylaşan, finansal köle arayıp erkeklerin evine kadar, arabasına kadar parasını sömüren ve bunu manipülasyon yaparak erkeklerin beyinlerini yıkayarak yapan bir kitle olduğunu gördüğü için söylüyor. Bazıları erkeklerin kendi isteği ile bunu yaptığını zannediyor ama arka plandaki psikolojik teknikleri, beyin yıkamaları ve manipülasyonları görmezden geliyorlar. Manipülasyon ve cinsellik ile erkekleri bu noktaya çekmeye zorluyorlar
10 Yorumla
1 yılKadınlar kendilerinin anlaşılmadıgını düşündüklerinde karşı tarafı suçlar bu yüzden dir ki erkekleri suçladıklarından onların kalbi yokmuş gibi davranır 🤷♂️
14 Yorumla
Soran1 yıl😅 Yani evet
- 1 yıl
Kadınların davranış biçimi bencilce bence sen anlaşılmadın diye karşı taraf suçlu değil belkide sen kendini yeterince düzgün anlatamiyorsun belkide sorun sendedir dimi hiç olaya böyle bakmazlar yeryüzünde kendileri haklı geri kalan her şey haksız ve suçlu 🙂
Soran1 yılHahhaha kadınlar her daim haklıdır boş ver 😅😅😅
- 1 yıl
😂😂
1 yılErkeklerin kalbi yok. Karşılarındakileri de kendileri gibi görmelerinden ileri geliyor bu yalanlar, dolanlar, alçaklıklar. Etkilenmez sandıkları için yapıyorlar.
11 Yorumla
Soran1 yılTamamdır
1 yılçoğu kendi gelişimlerini tamamlayamadığı için gidip 2 keko ile birlikte oluyor sonrada hatayı kendisinde aramak yerine tüm erkekler öyleymiş masalına kendisini inandırıyor.
11 Yorumla
Soran1 yılHa bu işte
- Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.
1 yılErkekler daha beter merak etme.
Derler ya. Madalyonun iki yüzü, iki yüzü de yanık gare djkdmdmdmd21 Yorumla
Soran1 yılHahhshsh doğrudur
Çünkü benciller, sadece kendi duyguları olduğunu dusunuyorlar.
Tabi erkeklerin daha soğukkanlı olmasının etkisi var.
23 Yorumla
Soran1 yılKızlar böyle değil mi😅
Soran1 yıl💞😇😇💞😇
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılO Elon'a bir sorun bakalım kalbimiz yok diye mi twitter beğenileri gizlemiş. Patates kalpli Elon, az bedduamı yemedin.
15 Yorumla
Soran1 yılEvet kalbinin olmadığı ortaya çıkmasın diye yaptı
- 1 yıl
Kalp mi bıraktılar. 🥲 enginarın bile kalbi var, bizi kalpsizi buldu.
Soran1 yılSeni bildiğim için harbi seninki kalpsizdi ya.
- 1 yıl
Kalbi yoktu ama göbeği yumuş yumuştu, çok rahattı be. 🥲
Soran1 yılKalp yoksa göbek önemsiz boş ver😶
1 yılZamanında bir erkek için ömürlerini tüketmislerdir. Ve sonrasında diğerlerine de öyle davranmaya başlamışlardır belki de.
11 Yorumla
Soran1 yılBence böyle ihtimal var jdjd
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılBence Elon Musk yeni robot yapmış, kalbi olmadığı için öyle demiştir. Erkeklerinse zaten bir kalbi yok, sadece penisleri var 🤣🤣🤣
14 Yorumla
Soran1 yılhahhshshdhdhdhd of ya gülmemem lazim
- 1 yıl
Yalan mı 😁🤣🤣🤣 penisim de penisim ne zaman yatcaz vb 😂😂
Soran1 yılOnlar sevmiyor ki bence gerçekten. İşlerini görüp bırakıyorlar zaten. Hep onlar yüzünden
- 1 yıl
Biliyorum sevmediklerini
1 yılKural basit. Ne görüyorsan, onu göstereceksin. Karşında bir kalp yoksa sen de kendi kalbini söküp atacaksın.
13 Yorumla
Soran1 yılMutluluğun sırrını açıkladı kral
- 1 yıl
Diğer türlü zaten bir kadının karşısında sokak köpeğinden farkı olmaz erkeğin. İlk başlarda oyy der sonra sıkılır gider alfa kurt peşine 😛
Soran1 yılHahaha valla haklısınm söz bulamadim
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılkalpleri olmasa iyi tolerans gosterilebilir bazen ben de kalpsizim, bazilarinin akli da yok o gercekten dusundurucu 😂
11 Yorumla
Soran1 yıl:))
1 yılBazılarının yok çünkü 🥀kızlar kıyamıyor genelde haksız olsa bile erkek daha vicdanlı davranıyor ( bencee)
14 Yorumla
Soran1 yılBence kızlar daha acimasiz sen haric😅
- 1 yıl
Yaaa ama estağfurullah🎀🌟 🥺
Soran1 yıl😅😅😅😅
- 1 yıl
👉👈😶🌫️😶🌫️
Erkekler neden kızların kalbi yokmuş gibi davranıyor
13 Yorumla
Soran1 yılKalbiniz yok çünkü
Soran1 yılTamam annem
1 yılÇünkü bazı erkeklerin kalbi başka yerde atıyor. Kafalarını biraz yukarı kaldırsalar...
12 Yorumla
Soran1 yılKeşke abi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKalbi olana denk gelsek ve piyasadan çekilsek şöyle 🧘♀️
11 Yorumla
Soran1 yılÇok iyi olur valla çikolatalı yoğurt hanım jsjdjdj
Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. İşlerine öyle geliyor.. Kalpleri filanda var röntgen de görünüyor yoksa
11 Yorumla
Soran1 yılBenim yok artık jdjdjdj
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kalbi olan vardır elbette biz denk gelmemişiz, deneyimleyemedik maalesef..
11 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorumlardan bir tanesi evet öyle.
Gizli Üye(25-29)1 yılbunu dürüst erkekler inkar etmiyor mesela. erkekler de üzüntü duygusunu yaşayabilir ondan bahsedilmiyor. ama erkeklerin hassas olduğu konular kısıtlıdır ve duygu odaklı değillerdir bu da biyolojimiz farklı diye. en duygusalım diyen erkek bile bi kadının neden ağladığına şaşırabilir bazı durumlarda yani
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılve genelde bunu derken romantik ilişkilerdeki durumları baz alırlar. çünkü kadınlar iki öpüşse tensel temas yapsa bağlanıp duygu hissedebiliyorlar erkekte ise duygu oluşması zordur. fizikselliği duygusallıktan ayırabilir vs
Soran1 yılVb. vb. vb. diye gider, katılmadığım yerler var.
1 yılPeki erkekler neden kalpleri yokmuş gibi davranıyor😄
12 Yorumla
Soran1 yılBuradan yazamam linç yerim😂
- 1 yıl
Yaz ben seni korurum
1 yılKızlar çemkirir sanıyodum da, hepsi kabullenmiş 😂
Demek ki mevzu Elon Musk olmakmış 🤣11 Yorumla
Soran1 yılHAHAHAH Elon değilsen deme ama😶😂
ben cinsiyet fark etmez her insana normal davranirim
11 Yorumla
Soran1 yılEn güzeli.
Kocaman bir kalpleri var nazar değmesin içine 30 kişi bile sığar
14 Yorumla
Soran1 yılBiz merhametliyiz. O yüzden kızlar üzülmesin diye herkesi seviyoruz sizi düşünüyoruz aslında xhsjsjsjsjsj
Soran1 yılŞaka yapıyorumm be Eslem dhjdjd
Erkekler yine kdrmuş ve satırlar yazmış yani ne bekliyorduk… erkekler sadece şeyine düşkündür sevilmeyi asla haketmezler geceleri ağlar zırlar sabaha bişey yok gibi devam ederler çünkü toplumda erkek ağlamaz diye bi düşünce var bilir misiniz? Bunlara ters etki ediyor ne derseniz diyin kızlar ise hayatına ömürlük insan almak ister onunla güzel sohbet edeceği vakit ayırabileceği birini , erkekler babalarından küfür hakaret işitip elin kızından sevgi güzel söz beklerler
10 Yorumla
1 yılvar mı ki var gibi davranalım siz 3-5 ay hormonal dürtülerden kaynaklı bi yükseklik yaşıyosunuz sonrasında gönlünüz çok çabuk kayıyor diğer güzellere. Dünyanın bütün meyvelerinin tadını merak ediyosunuz.
11 Yorumla
Soran1 yılHaklı isyan
Unutma sadece mantıkla hareket ederler istisnalar kaydeyi bozmaz farketmelisin o kadar duygusal varlıklar değillerdir bu yüzden kadın da bazen sadece mantığını kullanmalı hele ki ikili ilişkide.
12 Yorumla
Soran1 yılFark ettim jdjjdjdjd ben ilgi gösterince kadın gidiyor ilgi göstermeyince bana geliyor bu kızların suçu jdjdjd
- Aşk İlişkileri konusunda 603 cevap paylaştı.
1 yılGüçlü olmak zorundayız biz onun içinde sert duruyoruz çoğu zaman bu da bizi kalpsiz biri gibi gösteriyor
10 Yorumla Çünkü erkeklerin kalbi yok! Erkeklerin verdiği zararlar kalbi olan bir canlının yapabileceği şeyler değil...
10 YorumlaÖyle bir şey yok kızlar kendilerini ifade edemiyor erkeği anlamak istiyor erkekleri anlamakta imkansız sadece kendilerini düşündürler sonra bu kız beni takmıyor diyorlar
14 Yorumla
Soran1 yılBence kızları anlamak çok zor çok tuhaflar
Soran1 yılEvet. Mesela sana ne dicem bak. Ben kızla sevgiliyim 2 haftalik, kızı sevgilisiyle konuşurken gördüm kim dedim sevgilim dedi ben neyinim dedim sevgilimsin dedi jdjdjjdjd Ee dedim niye söylemedin sormadin ki dedi😂
Gizli Üye(36-45)1 yılOlduğunu kanıtlayin sizde, olmadığını sürekli ispat ettiğiniz gibi
11 Yorumla
Soran1 yılKanıtlamayan düşünsün xd
Gizli Üye(18-24)1 yılPıhahaha nedense her bo*lar erkeklerden çikiyor ama
110 Yorumla
Soran1 yılTabii efendim
Cevap sahibi1 yılKıdurmuşlarrrrr hahaha
Cevap sahibi1 yıl@NewTown valla biz meleğiz demedim ama etrafimda felan akrabalar olsun hep bi erkeklerde sorun var aldatma olsun dövme olsun felan
Cevap sahibi1 yıl@binomo sizde öylelerini sevmiyor musunuz ztn phahahahs
Cevap sahibi1 yıl@NewTown haklisin evet de sizi ilgilendirmez kendinize bakiniz Ayrica bu dert değil şurda gerçekleri konuşuyoruz dostum
Soran1 yılSakin olun tamam, kavga tartışma çıkmasın. Birbirinize hakaret/küfür etmeyin.
- Aşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı.
1 yılE çoğunun yok çünkü 😃 gerçi cinsiyeti yok bu durumun sevmeyi bilmeyen insan çok maalesef...
10 Yorumla
1 yılAynısını yapan sizsiniz sevddikte ne oldu g... Kalktı bundan sonra sevgi mevgi yok parası bolsa okey
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı. Beyler sanki biraz fazla hassas değil misiniz bu aralar
11 Yorumla
1 yılYok çünkü. Çoğunun sadakat denen şeyden haberi yok.
21 Yorumla
Soran1 yılHaklısın.
Gizli Üye(25-29)1 yılÇünkü gerçekten kalbiniz yok, duygusuz varlıklarsınız.
30 Yorumlaben öyle davranmıyorum ama bazen sizin kalbiniz olmadığını kanıtına varıyoruz
15 Yorumla
Soran1 yılHıhım haklısın
Soran1 yıl🌸
Soran1 yılTeşekkür ederim
1 yılÇünkü erkekler kalpleri yokmuş gibi davranıyor bize karşı :)
13 Yorumla
Soran1 yılBak sen şunlara
- 1 yıl
Pislikler iste 😄
Soran1 yılEvet pislikler jdjdj
Erkek veya kız demeden bazılarının göğsü taşlamış olabiliyor
12 Yorumla
Soran1 yılObjektif yorum. en iyi cevabın birisi sensin.
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Kalbimiz yok ya hissedemiyoruz demek ki sonuç olarak sizin de kalbiniz olmuyor :))
03 Yorumla
Soran1 yılSize hissettiren çıkmamış😂
Soran1 yılEvet doğru kadınların kalbi yok😂😂😂
1 yılyok çünkü kırılmak için yaratılmışsınız ama kemikleriniz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence kızlar sevmediği kişi oldumu siz onu ne kadar severseniz sevin size kötü davranıyor
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNiye ama niye bu kadar kırıcı oluyorsunuz
Gizli Üye(36-45)1 yılerkekler de oyle davraniyor. erkek eger asiksa, seviyorsa cok guzel davraniyor ama erkek asik degil ve sevmiyorsa cok acimasiz davraniyor.
13 Yorumla
Soran1 yılEvet ama senin 2. dediğin tarzi seviyorsunuz aslında kızlar birbirleriyle çelişiyor?
Cevap sahibi1 yılben oyle degilim ama acimasizina denk geldim. insanin canini cok yakiyor.
ben sevmek, sevilmek istiyorum. oyleside denk gelecek mi, bilmiyorum.
Soran1 yılİnşallah gelir
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü bazılarının gerçekten yokk ama olanda var.
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın cidden
1 yılolanı sakladığınız için belki...
15 Yorumla
Soran1 yılHak edene gösterdiğimiz içindir belki..
- 1 yıl
eminim öyledir
Soran1 yılÖyle. Ben burada geçmişimi anlatsam ağlamaktan peçete fabrikasını kurutursun. 😀
- 1 yıl
aynne
Soran1 yılSen hiç çok sevdiğin sevgilin mezarını öptün mü?
1 yılAaaa sizin kalbiniz mi var 😳
118 Yorumla
Soran1 yılAy sen şok jskks
- 1 yıl
Ay sen 101 jxjjxjxj
Soran1 yılHayır BİM zjsjsjjdd
- 1 yıl
🥺🥺 bilemedim mi ben şimdi bay kalsizler ordusu
Soran1 yılBildimm üzülme. d
- 1 yıl
Ben 🙄😒
Soran1 yılSen pembe sjjdjd
- 1 yıl
Yavvv 😂😂 çekirdeğim nerede
Soran1 yılBİM'de jsjdjdjd
- 1 yıl
Yaaa ağlıcam😂😂😂😂
Soran1 yılHahahhahah peçete verin ablamiza
- 1 yıl
BİM den alsaydın kdndjjx
Soran1 yılYeni aldım jsjjd
- 1 yıl
Hani bana hani bana kxjcjxj
Soran1 yılAhhahsh sana yok kanka 😄
- 1 yıl
Peki. 😒😒😒 kendim alırım. Jdjjd
Soran1 yılTebrik ederim kardeşim jsjdjd
- 1 yıl
Ne demek abimmmm kxkxxkx
Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı. Göstermediğiniz için
11 Yorumla
Soran1 yılGöstercezz
1 yılOlmadığı için olabilir mi 🙂
11 Yorumla
Soran1 yılSize hissettiren denk gelmemiş be
Coguda bize oyle davraniyor
11 Yorumla
Soran1 yılMaalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAllahına kurban Elon musk😃
11 Yorumla
Soran1 yıladamin dibi
1 yılvar mı da djldsads👻
15 Yorumla
Soran1 yılHe var jejejd
- 1 yıl
aynen aynenn
Soran1 yılSen olmayanına denk gelmişsin ben ne yapayım jdjdjdjd
- 1 yıl
napalım kısmett kader işte
Soran1 yılEvet 🌸
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Kızların karaktersiz çıktı demek 😃
11 Yorumla
Soran1 yılYok be yorumda birisinin yorumunu gördüm 3 tane farklı kızın ordan geldi aklıma😇
Erkekler direkt deniz yıldızı
11 Yorumla
Soran1 yılEvet doğru 🌸
- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 