Kızlar neden erkeklerin kalbi yokmuş gibi davranıyor?

Elon Musk'a katılıyorum. 😄

Kızlar neden erkeklerin kalbi yokmuş gibi davranıyor?
Güncellemeler
1 yıl
Süpermiş sorumuz 💞
Güncellemeler
1 yıl
Kızlar maalesef fazla tepki verdi soruya, demek ki Elon abimiz haklı. Kızlar erkeklere ne yaparsak yapalım onların bir kalbi olmadığını ve asla üzülmeyeceğimizi düşünüyor. Her lafı söylemeyi kendilerinde hak buluyorlar. Bu soruyu sorarken sadece aşk konusunda değil her konuda sormuştum. Biz üzülüp kırılınca da prenses erkek oluyoruz. Çünkü erkeğin kırılmaya hakkı yok değil mi gözünüzde?
Kızlar neden erkeklerin kalbi yokmuş gibi davranıyor?
Cevapla