Kızlar neden bu kadar kalpsiz erkekler neden bu kadar aptal?

Kizlar bizi kullanır eğlenir flort denen saçmalıkla bizi tabiri caizse köpek etmeye çalışırlar falan. Biz de kanarız. Olay şu. Biz deli gibi severiz onlar da bize istediğimizi verir 1 tenefüs yanımızda durmaktır o da. Karşılığında sizi kullanır. Sigaranızı internetinizi arabanızı falan.. Biz aptallar da inanırız. Peşinden gidersin senelerce ve seni reddeder çünkü karakter yoksunudur. Biz aptallar da bunlara inanırız. Ve bu da onların bi tarafını kaldırır. Niye bu kadar salagiz biz?

Kızlar neden bu kadar kalpsiz erkekler neden bu kadar aptal?
Cevapla