Bir erkeğin bir kadına karşı iki haftada çok yoğun duygu yaşaması normal mi?

Biriyle tanışalı iki hafta oldu beni çok sevdiğini ömrünün sonuna kadar bırakmayacağını söylüyor bana pek inandırıcı gelmiyor mümkün olabilir mi daha tanıyalı 2 hafta olmuş bütün ömrünü geçirmek istediğini söylüyor. Benden önce hayatı berbatmış da ben gelince hayat yeniden anlam bulmuş vs diyor ama dün bir kız eklediğini gördüm tüm hevesim kaçtı

Güncellemeler
1 yıl
Yalanmış bugün buluştum hep telefonuyla oynadi bıraktım mekanda çıktım
Bir erkeğin bir kadına karşı iki haftada çok yoğun duygu yaşaması normal mi?
Cevapla