Yani sonuç ne oldu?
Sadece bu durumu yaşayan cevaplasın lütfen
Yani sonuç ne oldu?
Sadece bu durumu yaşayan cevaplasın lütfen
Bi sevgilim vardi tanisikligimiz liseden di bayaa baya aşıktı bana ne dersem yapardı o derece karamanda uni okurken trafik cezami bile odemisti ogrenci olduğu halde ahh essek kafam bende onu hic sallamiyordum 2 de bir ayrılıyordum canım sıkılınca geri dönüyordum bu böyle böyle 2 sene falan gitti dogruya doğru onun için husran oldu simdi aklima geliyorda ne m@lmisim oyle seveni buldun kıza bir sürü pislik yaptin diyorum kendime yani diycegim seven sevilmiyor iliskide agir basan taraf kimse karşı taraf için husran olabilir ama olmayadabilir bunun ornekleri var
Cevap
7Cevap
ilişki biter ara olursa
İlk ayrılmadan sonraki barışmalar sadece uzatmadır. İlişki zaten ilk ayrılmada bitmiştir. O yüzden kimse ikinci bir şansı hak etmiyor benim gözümde. Kapıya yakın oturmak lazım 🙃
Ara verme diye bir şey yok sen yan planda kal ben başkalari ile takilcam olmazsa bir daha deneriz ve bir kere ara verdiyssn olmuyor doye bir daha da olmaz
Gitmiyo bacim ne şehit ne gazi b*k yoluna gidiyo valla
Ben de öyle düşünüyorum ve dönerse şans vermicem..
İlişkiye ara vermek hani seni aldaticam ama vicdanım rahat olsun demek gibi bisey her b*ku yiyim ama meydana çıkarsa ara vermistik ya diyip bahane etmektir
Ara vermek sadece bahane. O ilişki bitmiş oluyor ve tekrar barışmak vs yalan. Sadece zaman kaybı oluyor.
birlikteyken cozemediginiz sorunlari ayriyken nasi cozebilirsiniz. bende ara verelim dedim iliski bitti daha da duzelmez
Hayır yine hayal kırıklığı yaşadım
Üzücü
Aynı şeyler sil baştan 😎
Hayır daha kötü oluyor bunu yaşadım ben
Ne oldu mesela kısaca?
Bir defa ara verdin bir defa uzak durmayı tercih ettin araya mesafe girince işler hiç de iyiye gitmiyor nedenini ben de bilmiyorum ama olmuyor işte daha kötü oluyor
Sevgi yok muydu aranızda?
Sevgi vardı ama maalesef bu bir gerçek tek başına bir işe yaramaz onun yanında güven de lazım
Evet ben de ona güvenmiyorum ne kadar çok sevsem de..
O zaman zorlamanin hiçbir anlamı yok
Zorlama değil sadece unutabilmem zaman alacak.
Maalesef onu yapacak bir şey yok yeni uğraşlar bulman lazım
Bu durumdan sağlıkçı sonuç çıkmaz
eminim sen ara vermişsindir
Ara veriliyorsa bitmiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?