
Bence enerjisi yüksel olmalı, vıdır vıdır konuşabilir severim 😂

Bence enerjisi yüksel olmalı, vıdır vıdır konuşabilir severim 😂
Evet, sevgilimin enerjisinin yüksek olması benim için önemli bir kriter. Enerjisi yüksek biri, genellikle daha pozitif, motive ve hayata karşı daha hevesli oluyor. Bu da ilişkimize olumlu yansıyor ve birlikte daha keyifli vakit geçirmemizi sağlıyor.
Erkek arkadaşım ya cidden onu görene kadar bu ozelligin iyi olduğunu düşünürdüm kıpır kıpır bir enerjisi var, 3 kişiyi dans ederken görse dalar aralarına, mac izlerken sevincem diye falan arkadaşlarına vahşice yaklaştığı falan oluyor ve bu onun için sevinme göstergesi, devamlı şarkı söyleyerek falan geziyor, bir mekanda azıcık pop çalsa hadi kalkın diye milleti kaldırır korkunç yani dozu ayarlamak önemli... annem yıllarca damadimda tek özellik istiyorum oturaklı olsun demişti o tek kriteri bile tutturamadım hzkwjjxkxmmdksk
Ketum biriyle ömür mü geçer Gülben 😂
Yok yok bir saat bile geçmez 😂
Teşekkürler😌
Rica ederim 😇
Sevgilim yok ki! 😂😂
Nasıl olmasını istersin 😂
Ohooo 😂😂
Kaçamak kaçamak cevaplar 😂
Beni düşünen..
Güzel sözler iltifat eden birisi çıksa.. 😂😂
Taliplere açıksın yani günaydın 😇
Açığım sayılır. Günaydın.. 😂😂
Kişiye göre 😂 şanslı adam 😇
Aynen öyle. 😂😂
Cevap
8Cevap
Her zaman olmasa da çoğunlukla enerjisi yüksek olsun, insan sonuçta yazık kıyamam
Ne yapcan da kıyamıyorsun be 😂
Onunla benim aramda :D sana ne
O benlen benim karı arasında repliği diyorsun 😂😂
😅 evet ondan
Benim için çok da önemli değildir.
Hemde çok büyük kriter , ölü balık tarzı insanları sevmiyorum ruh emici gibi , direk öyle ortamdanda uzaklasirim ben. Bana ayak uydurması önemli bende fazlasıyla var o enerjiklik çünkü deli dolu olması esprili olması lazım 🤷🏼♀️😃
Haha deli balık 😂😂 baktıkça enerji dolmadıkça napayım öyle sevgiliyi 😂
Tabi ki önemli, ben sinirli, soğuk, sıkıcı erkeği bırak insanı sevmem bi kere 😀insanın içi daralır yaşlanırsın.
Baktıkça için açılmalı 😇
Selams,
Enerjisi yüksek olsun ama çenesi düşük olmasın, ben hiç enerjik biri değilim.. Beni çok konuşarak yormasın.. Daralıyorum, boğuluyorum ben.. Enerjisini daha güzel daha zevkli şeyler için kullansın.. Boş konuşmasın, germesin beni😅
Senin içinde de var bir deli ya hadi bakalım 😂
Enerjisi yüksek olursa iyi olur yani. Düşük enerjili tiplerden haz etmiyorum.
Baktıkça insanı kıpır kıpır etmeli bence de
Enerji uyumu çok onemli ya kafa ve zevkler uyusmayinca tam iskence olur
Uzak olsun öylesi 😂
😇🌼
Erkeklerin enerjisi yüksek olanını pek sevmem dişil enerjisi yüksek olur benlik değil. Ben zaten enerji yükseltirim bir de kendi enerjisi yüksek olursa aman diyim patlama falan olur akskskdkdkdkflfkvk
Enerjisi yüksek değilse bile benim sayemde yükselir jsjdjd
Ooo o kadar yani 😇
Abarttım ama olsun hshsjsj
Yok yok güzel enerjin var 😇
Evet çünkü ben neşeli biriyim benim neşemi söndürmemeli
Aksine arttırmalı 😇
Evet tamam duygusal erkekleri seviyorum ama böyle sürekli dert babası gibi de olmasın ben beraber gülelim istiyorum o öyle üzgün durursa olmqs ki
Kriter değil çünkü yoksa bile enerjisini bulur benimle😅
Çok önemli tabi. Mıymıntı veya gergin adamları kimse çekemez.
Evet enerjisi yüksek olmalı ama her yerde her zaman saçma sapan enerjik olması da olmaz
Her zaman değil ama genellikle enerjik olması benim için önemli
evet onemli bir sey, hayattan bikmis amca gibi olmasin ki guzel vakit gecirebilelim
Tabii.. Enerjisi yüksek olsun da rahatça sömürebilelim😂
Enerjisi düşük insana katlanamıyorum ya ben🤦♀️ mıy mıy, full dert paket benden uzak olsun
Hemde çok önemli, ilişkilerde enerji bütün seyri belirler
Bazen sakin bazen enerjik olsun, kendisi olsun o bana yeter ✔️
Evet yüksek olmalı. Ben gelemiyorum enerji düşüklüğüne mıy mıy vs asla katlanamam. Çekingen olabilir onu hallederiz ama genel olarak mıy mıy biriyse ben hayalet.
Tabikide önemli hem benim enerjim ikimize Bile yeter 😅
Aynen deli olmalı biraz 😀
Hafiften mutlu eder 😇
Benim enerjim ikimizede yeter shklll
Bence de yeter 😂
Tabiki önemli mız mız olmasin carparim bi tane
Al işte hep şiddet hep şiddet 😂
Her zaman öyle yüksek olmuyor işte djjgjf
Genelde olsun 😂
Olsun😂
Kadınların hepsi çok konuşur
Hayr benm gibi sıkıcı da olablr mesela
evet önemli bir kriter
yükseltir beni
Evet çok önemli sakin olmamalı
Nasıl bir enerji mesela🤔
Ben kaldıramam hayır.
Çok önemli ya
Evett cok önemli
Evet aşko
Evet önemli
Evet güzel olur
Onun enerjisi şifa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?