espriliyimdir güldürürüm insanları ama enerjik değilimdir. yanımda duranın sakin tavırlarım yüzünden uykusu gelir.
bu yüzden benimle kimse ilgilenmiyor gibime geliyor.
bu yüzden benimle kimse ilgilenmiyor gibime geliyor.
Merhaba,
Sevgilinizin olması için bu gibi şartların olacak diye bir şey yok sen kendini tanımalısın sevgili neden istiyorsun bir başkasında gördüğün için mi yoksa gerçekten birisine aşık mı oldun o yüzden mi istiyorsun kendini bilirsen kendini tanırsan senin karakterine uygun insanlar karşına çıkacaktır
Sevgiler
yok kanka alakasız bende öyleyim, mizahım iyi espri var sohbetimde iyi enerjik bir yapımda var kimsenin uykusu da gelmez herkeste ilgileniyor fakat kimse yok yanımda :ddd
Cevap
6Cevap
Beni heyecanlandırmayan ve heyecanla beni beklemeyen birisiyle olmam. Sürekli sohbet etmekte bunlardan birisi.
konuşkanımdır espriliyimdir ama mizaç olarak hareketli, mimiklerinde heyecan görebileceğin deli dolu hiç değilimdir. senin de bahsettiğin negatif yön bunun gibi galiba değil mi :/
insan daha güleryüzlü daha cıvıl cıvıl biri ister
Bazı insanlar herkese ayak uyduramaz bazıları herkesle anlaşır ve şıpsevdi olurlar sen uzun süreli ilişkilerin insanı olabilirsin ben öyle hissettim
yani enerjiden çok utangaç olmamakta gerek, bende espriliyimdir enerjiğimdir de ama azcık utangaç olduğum için sevgili yok
Her malın alıcısı vardır ben o tip severim yerine göre şen şakrak olması daha iyi
Valla insanız nefeste alıyoruz çok şükür az çok tip desen var gibi ama şüpheli😂 ona rağmen sapım ama şaşırmıyorum da. Bizim Türk erkekleri bi kıza 47382829 kişi yazdığı için bana fırsat bulamamaları çok normal.😂
Hayır benimle tanışman gerekiyor.
Yoo ben deli doluyum yine olmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?