İlişkilerde yanlış kişilere denk gelmek bizim tercihimiz midir?

Bazı şeyler belli eder bir insanın " yanlış " olduğunu. Bunu bile bile gidenler biraz da belasını arıyor gibi. Elbette duygular vs. önemli, bazen söz geçiremiyorsun ama dönebildiğin en yakın yerden de dönmezsen, artık o olay tercihe dönmüştür.

İlişkilerde yanlış kişilere denk gelmek bizim tercihimiz midir?
İlişkilerde yanlış kişilere denk gelmek bizim tercihimiz midir?
Cevapla