telefona sevgilim diye kaydediyor yine öyle hitap ediyor falan bunda art niyet arar mısınız🙄

telefona sevgilim diye kaydediyor yine öyle hitap ediyor falan bunda art niyet arar mısınız🙄

Tabii ki de hayır? Bence çok samimi. Başkalarına söylemediği sürece sadece bana hitap ederse ben çok mutlu olurum. Ayrıca art niyet olabilecek bir sözcük de değil açıkçası.
hayır bence kuruntu yapıyorsunuz bu kafaya takılacak bir şey değil
size sadede isminizle hitap edip sevgi kelimeleri söylemese kafanıza takabilirsiniz ama size sevgilim diye hitap ediyormuş bence gayet hoş buna takılmayın derim
Hayır, aklıma bile gelmez art niyet diye bişey. Canım o benim 💖 Ama aşkım kelimesi sevgilim kelimesinden daha çekici geliyor bana hep. Aşkım yazsa daha çok sevinirdim 🥰
Alice, bu konuyu bence fazla dert etmemelisin 😄 "Sevgilim" demesi aslında daha romantik ve tatlı değil mi? Evlilikten sonra da aşkı korumak lazım sonuçta. Eğer sevgilinle aranızda güven varsa, bu tür küçük detayları takmamalısın. Hepsinde art niyet ararsan, hayat çok zor olur 🙃 Hem kim böyle güzel hitaplardan etkilenmez ki? 💕
Cevap
33Cevap
Ben hiç aramam başkasını öyle kaydetmediği sürece 😂
Ben art niyet aramam tabi ki de.. eşime güvenirim sonsuza kadar
Bunda art niyet aranacak bir şey yok ki, hatta evlendikten sonra sevgilim diye hitap edilmesi hala heyecanın devam ettiğini gösterir 🙂
Kocişkoşum diye kaydetmez ise art niyet ararım
Kesinliklee
kadınların düşünme tarzı her geçen gün beni korkutuyor
Ben naptım ya ajsjs
Vallah bugun bi haber izledim boşanma sebepleri diye eşler telefonda alo dedigi icin ve ismi ile hitap ediyor diye Bi dünya küçük sebepleri mahkeme bosanma nedeni olarak sayiliyormus
Hayır neden arayayım ki sevgilim diyor bana ne güzel yeri gelir karıcım der yeri gelir kadınım der çokta kasmamak lazım 🥰😍😍
Tabii tabii karıcığım demezse olmaz hahahaha Müge Anlı ya çıkar bu bana sevgilim dedi diye ortalığı ayağa kaldırırım hahahahaha
Hayır sevgilinin sevdiğiim vs gayet normal karı koca olduk diye birbirimizin sevgilisi olamıyor muyuz 😂
Bence ince ve hoş
Toplum içinde mi sevgilim diye hitap ediyo orası önemli dermişim 😀 yok benim hosuma gider sevgiiliiiimm diye uzatıcak bide uiiyyy 🤤
Sevgilim demesi hoş da durmadan yavrum güzelim falan diyorsa işkillenirim ben sanki bi haltlar yiyor da beni hoş tutuyor gibi 😂
Havadan nem kapmak mi oluyor bu? Ne guzel sevgilim diyor daha ne desin? Illa avrat gel buraya diye direktif mi lazim 😏
evlendikten sonra da sevgili kalmak candır diyorum
Ararıım
Hatunum demeli avradım demeli aşkito muyum ben :D
Hiç söylemeyip bi anda söylemeye başlarsa art niyet ararım tabii
Sevgiliyken sevgilim dememiş evlenince mi diyor 😂 demek istemiş demiştir ama saçma
Ne olacak ki? Kavga çıkarmak için sebep arıyor gibi sorun çıkarsn birileri mi var bunun için?
ben normal sevgiliyken de sevgilim hitabından nefret ettiğim için yorumlayamadım
Hayır.
Çorapların aşırı minnoş ya.😄😄
Desin içinden ne geliyorsa desin yeterki samimi olsun❤️
Niye art niyet aransın yaa insan eşine sevgilim diyemez mi? Der gayet
Sevgilim dünyanın en vazgeçilmez güzel ve mükemmel hitaplarından biridir, evlilikte de vazgeçilmez kesinlikle 😃✔️
Kadınlar arar. kadınlar her şeyde art niyet arar. doğaları öyle olduğu için erkekleri de öyle sanırlar.
Ne alaka be
Benim karım istediği ni der banaa ne var bun daa
Bu arada ayağin 42 mi yaa
Hayır 41
Baya iyi ya çorapsiz da görebilirmiyimm
Al telefonu istediğin gibi kaydet hiç yoruma mahal kalmasın djdjdj
Saçma bir soru değilmi bu ama ya. Yani o zaman şöyle oluyo ki, ilk aklıma o geldi;
Sevgililer gününde de eşinden bir hediye bekleme o zaman çünkü o senin sevgilin değil kocan
Neden art niyet olsun ki Ne güzel işte sevgilim diyor
Müge anlı ya şikayet ederim
Tabii ki boşanmak istiyor bellikiii
Yoksa karıcım derdi
art niyet aramam ama sende sizofreni ararim abla ne dert edion bu arada coraplar guzelmis
Ben bunu dert ettim demedim ki
hayır bunda art niyet aramam
Yoo neden arayayim ki
Yok be ya öküz altında buzağı aramaya gerek yok
Derim tabi. Hayırdır herifime noldu sjjdjd
Görselle sorun ne alaka onu çözemedim
Ufak tefek şeylere takılmam.
Hayır, neden art niyet olsun ki.
Yo aramam hoşuma gider
Öyle bi ihtimal bile yok
Ne alaka? Sevgilisi değil miyim? Niye arayım
Niye arasın ki. Bilemedim şimdi.
Neden öyle dediğini sor. Ama ben artık niyet aramazdım parmağında benim yüzüğüm var sonuçta
Ne gibi art niyet aramalıyım?
Hayır aramam
İvet ararım
Niye arayım ki 😂
Neden aransın ki
Karım demesi lazım artık sevgilim o bu diyemez
Aramam
aramam
yooo
hayir normal bir sey
Hayır sorun yok.
Aramam
Aramam
Hayır 🫶
Yine sevgilisiyim neden arayayım ki
Aramam
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?