Esimle cok buyuk kavga ettik lütfen lutfen okuyun?

(2yildir evliyiz) Esim dun aksam 7 gibi oyun oynicakti ama hergun oynuyor 1-2 saatte degil 7 saat oynuyor. Bende 11den sonra cikarsin benim uykum geliyor o saatten sonra diyorum, profiterol yaptim yuruyus yapalim vakit gecirelim diyorum. Oyun oynicam diyor sonra bende disari cikicam ozmaan hergun seni koltukta oturup beklemek istemiyorum dedim , cik gorursun dedi. Hazirlandim ben cikiyorum dedim ciktim yoksa tartiscaktik devam. Ciktim kuzenime gittim 1bucuk saat sonra eve dondum aradi beni nerdesin diye ben yoldayken. Geliyorum dedim. Eve geldim hadi gel yanima dedim konusmuyor konusmak istemiyom sus diyor. Uzatma diyor. Gel hadi birseyler yapalim diyorum sonra beni azarlamaya basliyor. Yapma lutfen kalp carpintim basliyor diyorum. Umursamiyor. Ben sinir krizi gecirdim ben naptim sana diye oda vurdu kirdi sonra vurdugunu sen yaptın dedi herseyde sucu bana atiyor ama her konuda , bisey yapsa benim yuzumden oluyor hersey. Ben okadar agladimki yanima gelmedi cok kotu oldum , o halimle beni azarliyor. Sonra kustum yanima bile gelmiyor. Sonra toparlan cabuk toparla kendini diyor konuscaz diyor. Sonra bana diyorki sen hep boyle sinir krizimi gecircen nezaman biticek bu , halbuki 2 senedir evliyiz onun yuzunden bu hale geldim. O halimle ondan ozurler diledim ayaklarina kapandim beni bk yerine koydu dokunmadi hcibiey yapmadi. Bugunde ayni hala azarliyor beni reglm yatiyorum hicbisey yemedim sabahtan beri yapmadimda oda yemedi , reglm cok agrim var diyorum napim benimde bel fitigim var diyor. Azarliyor beni. Konuyu anlatiyorum ben boyle yapmak istemedim ozurdilerim diyorum seninle vakit gecirmek istedim sadece diyorum. Konusmak istemiyom sus diyor, yanina gidip ozurdilerim ellerini opuyorum icimden gelmiyor git diyo. Cok kotuyum cok intihar etmek istiyorum okadar kotuyumki, lutfen bana bisey diyin kendimi cok kotu hissediyorum napcami bilmiyorum
Esimle cok buyuk kavga ettik lütfen lutfen okuyun?
Cevapla