
Var mı şöyle, " Hep özgür bıraksın, aramasın, sormasın, gelecek hakkında konuşmasın, takılsın benimle bakarız ilerisine, " günaydın. naber? iyi geceler canım. " " yazsın geçsin diyen? :D

Var mı şöyle, " Hep özgür bıraksın, aramasın, sormasın, gelecek hakkında konuşmasın, takılsın benimle bakarız ilerisine, " günaydın. naber? iyi geceler canım. " " yazsın geçsin diyen? :D
Kendi gibi. Benim yanımda kasmaması çok önemli. Ben kasmam çünkü ve her konuda uçarı konuşabilmeli benimle. İkizlerin biraz kafa hızlı çalışıyor şakalar vs ya da konudan başka bir konuya hızlıca geçebiliyoruz, kolay yorulmaması lazım bu konuda :D
O kadar da değil😂asker arkadaşı mıyız jsjsh birlikte yeri geldi mi dedikodu edebileceğim, eğlenceli neşeli, birbirimize birşeyler katabileceğimiz, normal derecede ilgili biri olmalı (karşılıklı tabi)
Ne güzel tanımladın. İşte bu :D
😌🤝🏻
Beni ciddiye alsın ilgilensin yoklasin durtsun isterim birlikte gülüp eglenebilmek küçük anılar Yaratmak isterim gerisi zaten gelir önemli olan o değeri hissedebilmek
Flört döneminde ilgilenmeyen ne zaman ilgilenecek ki yani 🙂
Tüm meselede orada zaten. :D Burada ve çevrede görünce dedim bir detayda yer vereyim.
Hımm anladım😄
Ahaha, sen tam bir rahatına düşkün gibisin 😀 Benim durumum biraz farklı, çünkü sevgilim var ve gayet mutluyum 🥰. Ama şunu söyleyebilirim ki, herkesin beklentileri değişik tabii. Bazıları özgürlüğüne düşkünken, bazıları daha fazla ilgi istiyor. Bence en önemli olan şey dengeyi bulmak ve birbirini anlamak. Flört sürecinde bile küçük jestler, günaydın mesajları bazen büyük fark yaratabiliyor 😉. Sana en uygun flört stili neyse onu bulman dileğiyle! 💫
Cevap
8Cevap
Sevdiğim kadın anaç olsun. olgun ve kafa dengi olsun birlikte sürekli eğlenmek isterdim.
İlişkiyi ciddiye alsın
Bir gelecek düşünmek için tanımak istesin
Benden başka kimseyle flört etmesin sadece benimle konuşsun
Zaman geçirmek için değil sevmek, sevgili olmak için tanımaya çalışsın
Saygılı ve eğlenceli olmalı. şu saydığın şeylerden olmasın ama dkjgjf
aman olmasın :d
bence iliski yasayabilecek uyumu sagladigimizi bana hissettirebilmeli. dusunceli olmali, merak etmeli, mutlu etmeli saydiklarini yapiyosa kardesim desin hic ugrasmayalim 😂
flort degil de. birisinin ciddi iliski insani olmasi benim cok hosuma gidiyor. oyle takilmalik iliskiler pek hosuma gitmiyor. ki maalesef son zamanlarda en populer bu olsa gerek. ama gercekten karsimdaki kisinin ciddi olmasi beni de mutlu eder.
Özgür bıraksın, arasın, sorsun, onu niye yaptın bunu niye yapmadın demesin, beni mutlu etsin yeterli 😄
Bana karşı ilgili de davranmasını tercih ederdim
Beni anlasın , bana inansın , sevsin arasın sorsun
Her sabah günaydın ve iyi geceler yazmazsa başına gelecekleri biliyor
Anlayışlı, mesafesini bilecek şekilde ve arkadaş gibi.
ona nasıl davranmamı istiyorsa öyle... seçim kendisine ait
Ümidi kestik o işlerden bro. Zor gibi artık da olursa da direkt nikâh masası. Hiiiç uğraşamam.
Doğal, içten, net, açık sözlü, şeffaf, ilgili vs vs 😂
Saygılı, anlayışlı, güvenilir davranmalı. Tutarsız davranış sergilememeli
Şu veya bu şekilde davransindan ziyade sadece anlamasını isterdim
Bebeği gibi davranmayan beni yanında tutamaz
Beni anlasın çok darlamasın, dürüs olsun benden başka erkekle beni aldatmasın.
Dürüst davransın kendi olsun
Dürüst davranmasını isterim
Nazik, düşünceli
Çok rahat olmasin ama çok da sıkmasın
Doğal olsun yeter. Onun ben canını yerim.
Romantik kibar
Varolması yeter.
No flort
flort etmem ya sevgiliyizdir ya değil
Çiçek gibi.
İlgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?