Benden hoşlanan insanlarla dalga geçiyorum ve hoşuma gidiyor?

Nedense bazı sebeplerden ötürü benden hoşlananlar oluyo hiç de güzel birisi değilim yani, bakım yapmam hiç benlik değil hatta yapanlarla dalga geçtiğim oluyo. Mesela birisi hoşlanıyor benden diyelim bu kaslı maslı çocuğun birisi olsun, bazıları gayettte yaklaşıklı oluyor ama ben yine de dalga geçiyorum, şeyi küçük falan Felon diye, mahalleden arkadaşlarla liseden beri benden hoşlananlarla dalga geçiyoruz, bazen neden böyle yapıyorum dediğim de oluyor, mesela göçmenin birisi, gayet süt beyaz, renkli gözlü falan yaklaşıklı ama ben dalga geçiyorum. Neredeyse hepsiyle hoşuma da gidiyor ama sorguladığımda oluyor (ben de Arnavut göçmeniyim bu arada)

Bazı insanlar bana ve knklarıma kezo gözüyle bakarlar, ortaokulda internet kafeye çok giderdik, ona rağmen benden hoşlananlar çıkıyo, güzel değilim, kız gibi özelliğim de yok yani
Benden hoşlanan insanlarla dalga geçiyorum ve hoşuma gidiyor?
Cevapla