Eşim benden çocuk sahibi olmak istemiyormuş. Kalbimi lafları ile çok kırıyor. Boşanmalı mıyım?

Merhaba,

Eşim temizlik takıntılı, okb'li ve takıntısı için ilaç kullanıyor. Dün ev dağınık diye kavga ettik. Benden çocuk sahibi olmak istemiyormuş. Ben tembelmişim, bir eve bakamiyorsam çocuğa hiç bakamazmışım. Benden iyi anne olmazmış. Bu evlilikte çocuk olmayacakmış. 10 günlük izni var ailesinin yanına tek başına gidip ayrılık provası yapacakmış. Bunu bir de bana söylüyor :(

Eşimiin laflarına artık dayanamıyorum. Aşırı kalp kıran biri. Artık lafları çok ağır geliyor. Okbli ilaç kullanıyor ama ev dağınık diye benden çocuk sahibi olmamak nedir? Boşansam mi, buradan bu evlilik kurtarılmaz değil mi? Sizce ne yapmalıyım?

Eşim benden çocuk sahibi olmak istemiyormuş. Kalbimi lafları ile çok kırıyor. Boşanmalı mıyım?
Cevapla