Eşime, maddi nedenlerden dolayı çocuk istemiyorum dedim morali çok bozuldu ne yapmalıyım 🥺?

Evlenmeden önce eşimin düzgün bir işi vardı ve bende çocuk istiyordum ama başka bir işe geçmek zorunda kaldi ve şu an biz anca geçiniyoruz. Esim bu ara sürekli çocuk istediğini söylüyor bugün yine söyledi ve bende en sonunda maddi durumumuz iyi değil farkında mısın. Biz zor geciniyoruz çocuğa nasıl bakicaz dedim. Eşimde ben bakarım sen takma onu dedi. Bende nasıl bakacaksın acaba ben sürekli idare ediyorum farkında mısın. Üstüme mont bile alamadım tüm kışı bir ceketle geçirmeye çalışıyorum sen hala ben bakarım diyorsun. Ben bu imkanlarda çocuk dünyaya getiremem dedim. Böyle konuşmama çok üzüldü hatta gözleri doldu. Bisey demedi. Yanlış mı yaptım böyle konuşmakla 🥺🥺
Eşime, maddi nedenlerden dolayı çocuk istemiyorum dedim morali çok bozuldu ne yapmalıyım 🥺?
Cevapla