Lütfen okuyun. Sizce bu iki erkekten hangisinin aşkı daha büyük ve şiddetlidir?

Farklı kişilere ait 2 ilişkiden bahsedeceğim.

1. İlişkideki çocukla kız tanışıyorlar. Tanıştıktan 3 ay sonra falan sevgili oluyorlar. Sürekli beraber vakit geçiriyorlar. Beraber birbirlerinin evlerinde kalıyorlar. Sevgili olduktan 4 ay sonra çocuk kıza ilk kez seni seviyorum diyor. 3 seneden sonra çocuk kıza evlilik konularını açıyor. İlişkileri 5 sene bu şekilde devam ediyor. Fakat çocuğun kıskançlık yüzünden başka birisine yumruk atmasından dolayı ve kızın ailesinin bu duruma şahit olmasından dolayı kız ve çocuk birbirlerini sevseler bile ayrılıyorlar. Çünkü kızın varlıklı bir ailesi var ve kızın tüm ihtiyaçlarını o dönemde ailesi karşılıyor. Çocuk ayrılığın ilk 3 ayı boyunca sürekli üzülüyor hatta ağlıyor. Alkol falan da kullanıyor. 6 ay sonra kızı unutuyor ve bir süre sonra onu sıradan biri gibi görüyor.

2. İlişkideki çocuk ve kız tesadüfen, beklenmedik bir anda tanışıyorlar. Çocuk kızla tanıştığı andan itibaren sebepsizce sürekli onu düşünmeye başlıyor ve derin hisler besliyor. Kızı tanımadan sevmeye başlıyor. Birkaç ay gibi kısa sürede o kızla evlenmek gibi ciddi kararlar alıyor. O kızı henüz tanımadığı halde görebilmek için başka bir ülkeye gidiyor. Kıza ilk buluşmada yüzük hediye ediyor. O kızı hiçbir şeyi istemediği kadar çok istiyor. 3 aydan kısa bir süre içinde kızı ailesiyle tanıştırıyor. O kızla gelecek planları yapıyor. Ufak bir tartışmada bile alkol alıp ağlıyor. Bazenleri içten içe kızın onu sevdiğinden şüphe etse bile onunla olmaktan vazgeçmiyor. Kız için her riski alıyor. Onun için birini bile öldürürüm diyor.

Sizce bu iki ilişkideki erkeklerden hangisinin aşkı daha büyük, yoğun ve şiddetlidir?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Lütfen okuyun. Sizce bu iki erkekten hangisinin aşkı daha büyük ve şiddetlidir?
Cevapla