1-) sert görünümlü kaba saba kötü bir erkek ama konuşkan ve girişken bir erkek
2-) sakin görünümlü samimi güleryüzlü ve kibar ama utangaç pasif bir erkek
2-) sakin görünümlü samimi güleryüzlü ve kibar ama utangaç pasif bir erkek
Merve23__ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Pasif ve utangaç sevmiyorum.
Konuşması lazım göz teması ile ilişki yaşayamam.
Ama Aşk bu belli olmaz.
Sadece tahmin yürütüyorum.
Yani hangisi dersin bu 2 sinden
1 è mi aşık olma ihtimalin daha yüksek olur bu ikisşnden
Aynen
2. Kötü bir etkeği ne yapayım. O gerekirse pasif olsun, etkin olan ben olsam da olur. Hem kaba erkek huzursuzluk yaratır. İçten, sıcak ve güleryüzlü bir erkek olmalı.
Sert görünümlü kaba saba ama bana yumuşak olandan olsun lütfen
2ci kardeşim de öyle))
Ama aynı o karakter de olup birde konuşkan girişken cool bir erkek olsa pasif olmasa daha güzel olur 😂😂😂
Ayn
2. Pasif olmasaydı iyidi
Yani bu şekilde hangisi pasif olmasa üstüne zaten konuşkan girişken olsa sormaya gerek kalmaz bence
Aynen haklısın
Hangi erkeğin avukatısın?
Ne alaka
Genelde bu tarz soruları erkek üyeler soruyor cevap yazdığıma pişman ediyorlar
Ne alakası var cevap yazdığına niye pişman olacaksın hem onuda anlamadım normal soru işte
Aklıma geldi sordum
Özelden cevaba uyumlu mesaj yağdıran Abazalar yüzünden😅
Hahaha
Yani olabilir öyle abazalae normal burada
İkisi de değil. Kibar, hoş, hoşsohbet bir erkek.
Mesaj atar mısın
Hiç biri
Neden
Ikisininn ortasii olmaliiiii benceee 😌🌼
Nasıl yani hem kaba saba hem kibar mı
ya da hem kötü hem iyi mi hahaha nasıl ortası
Samimi kibar girisken ve konuskann 🙈🙈🙈
Sakin bide 🙈
Hiçbiri
Neden nasıl birisi olsun
Kafası çalışan enerjik ailesine önem veren sevmeyi bilen korkak olmayan
Ikisinden de olmasi lazim
Nasıl yani
Konuşkan girisken ve samimi guleryuzlu kibar :)
Hahaha ozaman sormaya gerek olmaz ki zaten birde konuşkan girişken vs herkes ister öyle birisini zaten 😂amaç farklı
2 numara daha iyi
Yani 2 ye mi aşık olma ihtimalin daha yüksek
ayn
Bende yani ama 2 ci olan utangaç pasif değilde böyle konuşkan girişken cool birisi olsa extra çok daha süper 😂master seviye olur
ben fazla konuşan sevmem sessiz sakin kendi halinde asosyal olsun xd
Kişiye bağlı
Yani bu iki erkekten hangisinw aşık olma ihtimalin daha yüksek olur
daha soruyu bile okumamış ki
Sakin