1 YILLIK İLİŞKİMİ ANNEM BİTİRMEMİ İSTİYOR?

Merhaba, ben Almanya'ya 3 sene önce geldim ve Türkiye'ye git gel yaparak dönüşümlü yaşamaya başladım bu süreçte bizim alt kattaki komşu kızı bi gün instagram hikayeme yanıt verdi ve konuşa konuşa sevgili olduk falan ikimizde birbirimizi deli gibi seviyoruz (eminim ki o beni daha çok seviyor) annemle sürekli beraberler annesiyle annem aşırı yakın arkadaş zaten bende düşündüm hem fıstık gibi kız hem tanıdık huyu suyu belli sigarası alkolü yok kötü alışkanlığı yok sürekli evde falan böyle fırsat ayağa bidaha gelmez diyerek işi ciddiye bindirmeye karar verdim anneme söyledim fakat annem komşu kızından gelin olmaz diyor başka bir şey demiyor bizim ordan birileri böyle bir olay yaşamış ve çocuk tarafı binayı terk etmek zorunda kalmış eğer evlenmezseniz rezil oluruz burdan taşınmak zorunda kalırız falan diyor sizce abartıyo mu yani amacı ne hergün bana soruyor onunla konuşuyor musun diye ayriyetten sevgilimle hergün yüz yüze bakıyolar anlamıyorum yani neden ayrılalım ki birbirimizi bu kadar seviyorken? Sizce annemin dediğini dinleyip ayrılayım mı yoksa aşkımın peşinden sonuna kadar gideyim mi? Geceleri uyku uyuyamaz duruma geldim 120 kilodan 96 kiloya düştüm 2 ayda iştahım kesildi o kadar kötüyüm ki anlatamam :(

1 YILLIK İLİŞKİMİ ANNEM BİTİRMEMİ İSTİYOR?
Cevapla