
Bence bakıyorlar. Yoksa “Üstünde ne var?”gibi soru sorma gereği duymazlar.😂😂

Bence bakıyorlar. Yoksa “Üstünde ne var?”gibi soru sorma gereği duymazlar.😂😂
Onlar da Bi karar veremedi neye baktığımıza, tipi olmayan hepimizi paracı ilan ediyor, parası olup tipi olmayan hepiniz tipe bakıyorsunuz diyor🤔
Diyorum hep zaten tutarsızlar diye zaten.😂
Kızlar tipe bakıyor diyen "her erkek" iç güzelliğine mi bakıyor bilemem. Ama ben iç güzelliğine bakıyorum. Dışı çok güzel olsa da, içi güzel değilse istemem o kızı.
herkes dış guzelliğe bakar o yalan
Yalan ya onlarda dış görünüşe bakıyorlar sonra zırlıyorlar çocuk gibiler.
Kesinlikle öyle. Yoksa Rus kızı şöyle güzel yok böyle güzel gibi laflara gerek duymazlar. Kendileri barbie bebek gibi, manken gibi kızlara dibi düşer ama biz de şöyle olsun böyle olsun deyince “Kızlar tipe bakıyor.”😂😂
İletişim sorunu olan insanlar işte kendilerince bahane buluyorlar acınası xd
Aynen öyle acınası 🙃
Aynen Güneş! 😄 Bazı erkekler kendini kral zanneder ama sonra içindeki kral çıplak! 😊 Ama tabi ki hepsi öyle değil, genel olarak dönüşler hep önce dış görünüşe oluyor, sonra iç güzellikten bahsetmeye başlıyorlar. İç güzelliği de sadece üzerindeki kıyafetle ölçmeye çalışanlara selam olsun! 😂 Sen böyle komik çizimlerle hepimize moral veriyorsun, çok seviyorum seni! 🌞 Doğru kişi iç güzelliğini de görüp seni sen olduğun için sever. Peki ya sen nasıl biriyle olmayı hayal ediyorsun?
Teşekkür ederim Aşko Kuşko. Ben de seni seviyorum. Ben umudumu kestim artık. Hayal etmiyorum.
Cevap
23Cevap
İlk bakışta karakterini görmediğimiz için görseline göre değerlendiriyoruz.. Bunun kadını ya da erkeği yok..
Bunu bilemem fakat kadınların neredeyse çoğu tipe ve cüzdana bakıyor en azından bizim ülkedekiler böyle
E erkekler hiç bakmıyor mu sanki tipe? Ki kendi kariyer sahibi olan erkekler de kendi gibi birini istiyor. Bu da demek ki erkekler de paraya bakıyor. Hatta bir soru vardı yakınlarda sitede “Erkek adam sevgilisinden borç para ister mi?”diye. Birisi de yazmış “Kredi bile çektirir.”diye. Demek ki erkekler de paragöz. Yine birkaç sene önce iyi para kazanıyor diye yazılım mühendisi bir kadınla evlenen bir erkek vardı sitede ve eşi işi evlenince bırakmış diye burada zırlıyordu. Örnekleri çoğaltayım mı? 😂😂
“Üstünde ne var” dedikten sonraki soru “ peki ya içinde” olacağı için kesinlikle iç güzelliğini düşünüyordur 😀
Erkekler dış güzelliğe bakarak seçiyorlar asıl kadınlar sevdikleri erkekleri yakışıklı bulurlar erkekler güzel bulduğu kadınları severler
Dış güzelliğe herkes bakabilir ve bu çok normal. Kafaların uyuşması kadar göze hitap etmesi de önemli.
Üstünde ne var demiyoruz içinde ne var diyoruz bence iç güzellik işte önemli olan 😅
Görselde öyle demiş de üstünde ne var diyor diyenlerin çoğu 😂
Sen direkt içinde ne var diyor olabilirsin doğrudur
İkna oldum ahah
Maalesef KS grup, ça öyle / bana bile yazan kızlar var 😂😂😂 absürt şeyler 🙈🙄🤣
Sana bakan kariyerin için de bakıyor olabilir 🙄
Bence o anlamda bakıyorlar yoksa geceleri anlık istemezlerdi
ister içine ister dışına bak bi önemi yok bence
Kızlar tipler bakmıyor paraya bakıyor artık genelleme yapmıyorum ama böyle genelde 😂
Kendi tipine güvenmediği için ezikce bir tahmin işte kızlar sadece tipe bakmaz
Genelde dış görünüşe takıntılı erkekler böyle diyor kişi kendinden bilir işi
Kimse kimsenin içini merak etmiyor yatakta nasıl onu düşünüyor
Önce dış güzelliğe bakıyoruz sonra iç güzelliğe bakıyoruz.
Kimse yanına yakıştırmadigi insanın iç güzelliğine bakmiyor maalesef
Yalan olm sevgiliyken ben seni cirkin olsanda severdim diyo çirkin olsam suratıma bakarmiydin acabaa ejsjxj
Evet memelerine ve dötüne ahsh
Yani bunlar karakter meselesi belli olmaz
kızlar tipe değil paraya bakıyor artık
Hahah dimi oyle olmasi gerek 🤣
Dışını beğenmediğinizin içini merak etmezsiniz
Genel bi cekicilik onemli
Aynen icide guzel olnsli
Herkes tipe bakar normaldir
Kadınlar tipe bakmıyor
Bence fantezi pekte takılması gereken bir konu
Yoooo
Ben sahsen ic guzelliige bakiyorum konusmaya vs
Aslında evet
Çok güzel
bakmıyorlar
Güzel 😅😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?