Yoksa kızlar Erkeklerin onları elemediğini ve sadece güzelliğine mi baktığını zannediyor?

:D gerçekten bu anlayışta olan var mı?

çünkü hayatımda bir çok kızı karakteri yüzünden flört evresinde terk etmişliğim var

kimisi çok bencildi dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyordu

kimisi maddiyat düşkünüydü

kimisi geri kalmış düşüncelere sahipti "Kadın çalışmamalı, kadın şunu yapmamalı" diye başlayan bir ton cinsiyetçi yaklaşımları vardı

hepsi de taş gibiydi hee ama kalbime hiçbirini alamadım flört evresinde soğudum.

yani Kadınlar nasıl ki Erkeklerde karakter analizi yapıp elemeye geçiyor

bunu aynı zamanda Erkekler de yapar bolca hemde

sonra aşık olduğum ya da flört evresindeki çocuk niye beni bıraktı gitti demeyin

önce kendinizi sorgulayınız lütfen..

Yoksa kızlar Erkeklerin onları elemediğini ve sadece güzelliğine mi baktığını zannediyor?
Cevapla