:D gerçekten bu anlayışta olan var mı?
çünkü hayatımda bir çok kızı karakteri yüzünden flört evresinde terk etmişliğim var
kimisi çok bencildi dünyanın kendi etrafında döndüğünü zannediyordu
kimisi maddiyat düşkünüydü
kimisi geri kalmış düşüncelere sahipti "Kadın çalışmamalı, kadın şunu yapmamalı" diye başlayan bir ton cinsiyetçi yaklaşımları vardı
hepsi de taş gibiydi hee ama kalbime hiçbirini alamadım flört evresinde soğudum.
yani Kadınlar nasıl ki Erkeklerde karakter analizi yapıp elemeye geçiyor
bunu aynı zamanda Erkekler de yapar bolca hemde
sonra aşık olduğum ya da flört evresindeki çocuk niye beni bıraktı gitti demeyin
önce kendinizi sorgulayınız lütfen..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer