22 yaşındayım ama çocuk muamelesi yapıp evliliğe hayır diyorlar?

Ya 22 yaşına geldim üniversiteden mezun oldum 4 yıl okudum iş hayatına başlayacağım çevremde benden yaşça küçük kimse bana abla demiyor evlilik konusu açılınca herkes bana çocuk gözüyle bakıyor ama 18 20 yaşındaki kızlara evlilik için görücü yolluyorlar. Benim ne eksiğim var gayet olgun davranışlarım var saygılı düzgün biriyim yaşımdan ufak da durmuyorum ama sürekli benden küçüklere birilerini ayarlayıp bana sen daha ufaksın 10 yılın var daha rahat ol demelerini merak ediyorum büyük bile gösteriyorum yaşımdan ne bu ya

22 yaşındayım ama çocuk muamelesi yapıp evliliğe hayır diyorlar?
Cevapla