Soru açık aslında. Kendisi 7 senedir hayatımda. Biz her gün birbirine günaydın naber iyi geceler diyen çok yakın iki arkadaşız. Benim ona hep söylediğim ise parmağına yüzük girdiği gün bana müsaade. Çünkü ben samimiyetine alıştığım birinin soğukluğuna çok üzülüyorum. Bir de o kız bizim samimiyetimizden rahatsız olabilir. Şimdi de yeni biriyle tanıştı. Dedim ki demekki arkadasligimizin sonlarına geldik ciddi adımlar atılınca ben kaçar. Saçmalama olmaz öyle şey O kız öyle biri değil dedi. Neyse dün ilk defa kızla buluştu akşam sana gelişmeleri anlatcam dedi, en son ki mesajıma görüldü attı (asla atmaz bizim mesajlar hiç bitmez her gün konuşuruz). 2 gün oldu yazan eden yok. 1 aydır tanıdığı kız için 7 senelik arkadaşını ilk bulusmadan ekti :) e napayım ben şimdi
Güncellemeler
1 yıl
Bu sözü unutmuycam ekran görüntüsü alıyorum teşekkür ederim 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer