Yakın karşı cins arkadaşın sevgili yapması durumunda konuşmayı keser misiniz?

Soru açık aslında. Kendisi 7 senedir hayatımda. Biz her gün birbirine günaydın naber iyi geceler diyen çok yakın iki arkadaşız. Benim ona hep söylediğim ise parmağına yüzük girdiği gün bana müsaade. Çünkü ben samimiyetine alıştığım birinin soğukluğuna çok üzülüyorum. Bir de o kız bizim samimiyetimizden rahatsız olabilir. Şimdi de yeni biriyle tanıştı. Dedim ki demekki arkadasligimizin sonlarına geldik ciddi adımlar atılınca ben kaçar. Saçmalama olmaz öyle şey O kız öyle biri değil dedi. Neyse dün ilk defa kızla buluştu akşam sana gelişmeleri anlatcam dedi, en son ki mesajıma görüldü attı (asla atmaz bizim mesajlar hiç bitmez her gün konuşuruz). 2 gün oldu yazan eden yok. 1 aydır tanıdığı kız için 7 senelik arkadaşını ilk bulusmadan ekti :) e napayım ben şimdi
Güncellemeler
1 yıl
Bu sözü unutmuycam ekran görüntüsü alıyorum teşekkür ederim 😊
Yakın karşı cins arkadaşın sevgili yapması durumunda konuşmayı keser misiniz?
Cevapla