Hayır iletişimi kesmem. Sonuçta arkadaşsa arkadaştır, bu konuda ısrar etmesi bana ya da kendine güvenmediği anlamına gelir ki bu onun sorunudur beni ilgilendirmez.
Öylemi aynı olayı yaşadım arkadaşları için bıraktı gitti 1 sene sonra sen haklıymışsın dedi arkadaşını bile tanıyamıyorsun ki sevgiline heves diyorsun 10 yıllık arkadaşım kazık attı bana nasıl arkadaşı seçerim ben sevgilim benim hem arkadaşımdır hem sevgilimdir hem dostumdur hem sırdaşımdır onunla paylaştığım şeyler farklı diğeriyle farklı. Tabi ki düşüncendir saygı duyarım ama heves deme işte seviyorsan heves olmaz çünkü
En İyi Cevaplar