Böyle bir şey yaşanmış mesela sizin de kulağınıza gelmiş. Ne tepki verirdiniz?
Yeni sevgilisine arşivden fotolar, mesajlar bişeyler bişeyler atıp aralarını bozmak ister miydiniz?

Böyle bir şey yaşanmış mesela sizin de kulağınıza gelmiş. Ne tepki verirdiniz?
Yeni sevgilisine arşivden fotolar, mesajlar bişeyler bişeyler atıp aralarını bozmak ister miydiniz?

Neden üzsün ki sevgilisine yalakalık yapmak için söylenmiş bir söz olarak algılarım ben bunu ve sevgilim bana eski sevgilisini kötülese ona şunu sorardım yarın benden ayrıldıktan sonra da beni başkasına aynen böyle mi kötüleyeceksin diye nereden bakarsak bakalım yanlış
Öncelikle eski sevgilinizden aldığınız haberleri kesmeniz gerek, kuşları bu konuları konuşmak istemediğinize dair uyarınız 🙃 İkincisi özellikle siz duyun diye söylenmiş şeyler olabilir, bu durumda intikam almak onun seviyesine inmek olacaktır 😊 Üçüncüsü ilişki bittiği anda her şey silinir gider, neden arşivde tutuyorsunuz bazı şeyleri? Bi şeyi yanlışlıkla silmeyi unutursanız yeni sevgiliniz görürse ne olacak? 🤔 Dördüncüsü en güzeli yolunuza bakmaktır, geçmişe mazi derler. Yeni aşklara yelken açın❤️ Kimseyle sidik yarıştırmaya gerek yok, hayat çok kısa🌞
Hangimiz yeni birisini çok sevdiğimiz de eskiden sevdiğimiz bir hiç gibi gelmiyor ki? Haklı bir söz. Kutlarım onu. Üzülmem. Sevseydim üzülürdüm.
cαssíєєє, bu konuda kim üzülmez ki? 😔 Ama seninle hiç uğraşmamak en iyisi, biliyor musun? Enerjini böyle şeylere harcama. Eski sevgilim böyle bir şey dese umrumda olmazdı çünkü şu an hayatımda biri var ve mutluluktan uçuyorum! 💖
Onlar kendi dramalarında boğulsunlar, sen kendine ve huzuruna odaklan. Hem kim bilir, belki de senin mutluluğun onların en büyük dersine dönüşür. 😉 Bu arada, sadece yeni aşkının kollarında huzur bulmak bence yapabileceğin en güzel şey. 🌸
Bırak, kendileri düşünsün yapacaklarını. Sen sadece ışık saçmaya devam et, tamam mı? ✨😎
Cevap
18Cevap
Eski eskide kalmış ne dediği pekte önemli değil
Sadece kendisini ve hayatındaki insanı kandırmaya yönelik söylemler olarak değerlendiririm.. Ben eğer hayatına dokunduysam, üzerine çıkamaz..
Bunu senin duyma ihtimalin % kaç ki senin için bir anlamı olsun.
Bunu senin duyabileceğin veya görebileceğin şekilde söylüyorsa eski sevgilin, senin canını yakarak; aslında yeni sevgilisine "Biliyor musun seni eski sevgilimin yerine koyamadım" demek istemektedir. Ama eski sevgilisinin bundan haberi yoksa ve öğrenebilme şansı da yoksa söylediklerinde gerçeklik payı olabilir.
Valla öyle derse çok gülerim çünkü kendisi bana " onlar eğlenilecek kadındı sen evlenilecek kadınsın, sen gerçekten seviyorsun onların hepsi beni aldattı" diyordu. Bana kendini hiçbir zaman tamamen açmadı ve ben bunun için elimden geleni yapmıştım, sorunları vardı gerçekten. Lakin benim soğuk ilgisiz olduğumu ve onu anlamadığımı bahane ederek bir sürü kişiyle aldatmıştı. Aslında en baştan beri aldatıyormuş yani benlik bi sorun yok.
Sonuçta bitmiş gitmiş bir ilişki olarak bakarım. Yeni sevgilisine ne dediğinin çok bir önemi yok.
Yani çok da umurumda olmaz. Sadece ayrılmakla ne kadar iyi bir karar verdiğimi daha tescillemiş olurum. 😅
gene sallıyor diye içimden geçirir ve kahkaha atarım 😂😂 nasıl demo muyum neyim o daha iyi bilir de diğer yeniye yalakalığından diyordur iyi bilir şerefsizliği
Hahahhah nasıl sinir basti birden 😂
sinirlenemiyorum bile artık normalleşti bünyemde yalanlar 😂
Bizlerde eski olmaz, anlaşamazsak ayrılırız ama saygimizi sevgimizi kaybetmeyiz. Dediginiz tarzda biri zaten sevglimiz olamaz ne öncesi ne sonrası. Birde sizlerde birşeyler atıp arasını bozmak istermisiniz demenize yorum bile yapmayacağım.
Güler geçerim. :d Eski sevgililerim benim hakkımda konuşmaz ya da böyle şeyler demez. O kadar beyinsiz ve kalitesiz olduklarını sanmıyorum :) Diyelim ki dedi... Dediğim gibi sadece gülerim 😄
Bir şey yapmadığım gibi artık sevgili olmadığımız için şükrederim. Yeni sevgilisine üzülür kolaylıklar dilerim.
Günün birinde bana da öyle der diye düşünüyorum iyi ya da kötü insan geçmişinde seni seviyorum dediği kişilere saygı duymalı
Bu sözü dese ne haberim olacak ki 😄 ayrıca eski sevgili bitmiş gitmiş asıl o demo ki eski olmuş. Kısacası kulaklarımı bile çınlatamaz bırak üzmeyi 😏
Allah onun cezasını versin öyle bişey demişse. İyi ki de ayrılmışım derim. Karaktersiz.
Neyse. Sakinim 😅
Ay ne basit karakter, eski eskide kalmış, ilgilenmemde, ama illaki hokkalı bir laf geciririrdim.
Eski olan hiçbir şeyle ilgilenmem, böyle şeylerle uğraşanlar ya işsizdir ya da çivisi eksiktir.🤭
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir bunla uğraşmam
Önüme bakarım ve ondan sonrakine de aynı şeyi diyeceği düşüncesiyle güler geçerim ahsh
Hiç umurumda olmaz. Çocukluğu ile bırakırım onu kendi halinde.
Üzerdi tabii ki. Ama ben karşılık olarak hiçbir şey yapmazdım.
Boş boş konuşur ancak üzülmem bela okur geçerim sjsjsj
O kadar da değil ne derse desin, hayır aralarını bozmam banane.
Eski bu, ne diyeceği belli olmaz, diyeceğinden de benim haberim olmaz.. 😂
Yahu ne diyecekti?
Kızı elinden kaçırmamak için tabiki eskiler kötü olacak
Eskilerle ilgilenmiyorum..
Hayır eski sevgilimin yeni ilişkisi beni ilgilendirmez
Üzülmem.
Kendini kandırıyor olması üzer, böyle hafiflemek istiyor diye düşünürüm.
Hayal kırıklığına uğrarım muhtemelen geçmişte bu tarz bir kişilikte sevgili yapmış olduğum için. Ne kadar umursarım derseb bir dakika sürmez.
Üzmez, sadece ben bunla nasıl birlikte olmuşum diye düşünürdüm
Ayrılalı çok olmamışsa üzülebilirim yaş süresi bitmişse umrumda olmaz.
🤣🤣🤣 ulan hep aynı terane beee ne yalancı adamlarsnz
Ayrılmışsam umurumda olmaz bir şey de hissetmiyorsam zerre önemi yok hakkımda ne dediği.
Uğraşmamak lazım kalite belli
GÖTÜME BİLE TAKMAM
bkunda yuvarlansın cano 💜
Üzmesi için bir neden göremedim. Bu olmalı zaten
Çok sevdiysem çıt sesi gelebilir kalbimden..
Umrumda olmazdı bir şükür daha çekerdim
Eski eskide kalmış sonuçta, takılmam
boyle kalitesiz bir adami secmem
Hiç umurumda olmaz mutluluklar dilerim
Eskide kaldı istediği kadar boş yapabilir
Gram umurumda olmaz valla.
Duymadığım sürece sorun yok
üzülmek yerine sinirlenirim
o kadar takip etmiyorum
Kendini avutur
Hayır.
Umrumda olmaz
Bilsinki sonra kendiside demo olucak
Haklı yani demo olursun
Vardır elbet bir kuyruk acısı der, takılmam…
Üzmez, bitmiş gitmiş zaten
Zkimde olmaz keenks LKJHJADFDAS
Üzülürüm aq
Atmam, o onun karakteri
Anasını * onun öyle bir cumle kulanirsa🥰🎀
Kalbim kırılır
Eskilerle iletişim yok
Evet üzer
üzmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?