Erkekler cevaplasın lütfen. Sizde de flörtlerinizde çıtayı yükseltme düşürme mantığı var mı?

Mesela eski sevgilin ya da flörtün doktor hakim avukat falandı diyelim sonra ev kızı ile ya da dandik bir bölüm okumuş işsiz bir kızla görüşürken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Ya da çok güzel, kibar, zeki ve kültürlü bir kızla sevgili veya flört iken ondan ayrılıp pek güzel olmayan kültürsüz vasat bir kızla görüşürken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Çıtayı yükselttiğinizi ve düşüremeyeceğinizi düşünüyor musunuz? Beğenmemezlik oluyor mu? Yoksa erkekler böyle şeyleri önemsemez mi?

Erkekler cevaplasın lütfen. Sizde de flörtlerinizde çıtayı yükseltme düşürme mantığı var mı?
Cevapla