Hanımefendiler, gençler makyaj yapmadan dışarı çıktığınız zaman veya bir ortama girdiğinizde ilgi sizin üzerinde oluyor mu? Hiç bir ortama bir kez makyajsız bir kez de makyajlı girip erkeklerin ilgi/ilgisizliğini ölçtünüz mu?

Hanımefendiler, gençler makyaj yapmadan dışarı çıktığınız zaman veya bir ortama girdiğinizde ilgi sizin üzerinde oluyor mu? Hiç bir ortama bir kez makyajsız bir kez de makyajlı girip erkeklerin ilgi/ilgisizliğini ölçtünüz mu?

Sık makyaj yapan biri değilim, arada yaparım. Zaten makyajsız halimi de çok beğeniyorum, gerek duymuyorum. Erkeklerin ilgisi de makyajıma göre değişmiyor. Doğal bir güzelliğe sahibim şükürler olsun.
Aşırı makyaj yapan bir insan değilim, dikkat çekmek için makyaja ihtiyacım yok ama tabi ki bakımlı olduğum zaman daha da fazla dikkat çekiyorum bunu kabullenmek lazım.. Her kadın için aynı şey geçerli kesinlikle.. Keyifli günler..
Cevap
1Cevap
Benim gözlerim yetiyor makyaja ihtiyacım yok her türlü dikkat çekiyorlar. Kadın erkek çocuk genç yaşlı fark etmiyor.
Zaten göz kalemi dışında makyaj yapan biri değilim.
İster olsun ister olmasın zaten çok yapan birisi değilim nadir yapıyorum
Kadınlara olan ilgimi makyaj belirlemez
Hayır genelde fark edilmiyor bile makyaj olup olmadığı ama ben güzel hissetmek için yapıyorum.
Tüm erkeklerin bana olan ilgisi beni pek ilgilendirmez, zaten ilgi çekmek için de makyaj yapmam.
Aksine daha çok ilgi çekiyorum. Geçenlerde biri 'Çillerini kapatma, yakışıyor' dedi hatta. Çok belirgin de değil, ama dikkat çekmiş demek ki.
Hiç bir şey değişmiyor her şey aynı oluyor
Hayır kendime olan saygım ve Arzum gereği bakım yaparım
Kendim icin yaparim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?