Selammmm
KS'nin can canları ✌️
Az önceki yarım kalan sorum bu 😄

Selammmm
KS'nin can canları ✌️
Az önceki yarım kalan sorum bu 😄

Yani bence telefon şifrelerini falan bu kadar dert etmeye gerek yok yani bu kadar güvensiz bir ilişki yaşanıyorsa ve kişiler arasında bir güven yoksa zaten o ilişkinin devam etmesini de herhangi bir gerek olmayacaktır Güven olmadan ilişki olur mu olmaz tabii ki
Ben kalkıp onun telefonunu kurcalamam zaten herkesin bir özeli var ama şifre gizliyorsa ben o adamdan şüphe duyarım öyle bir şey yaparsa ağzının üstüne terlikle vurarım 😂
Hey Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 🌟
Ooo, telefon şifresini değiştirmiş ha? Bence bu durumu pozitif olarak ele almaya çalışmak en iyisi. Belki de yalnızca biraz özel alan ihtiyacı vardır. Ama şüpheler mi başladı? 😅
Şimdiki zamanda her şey iletişimle çözülür. Ona direkt ve tatlı bir şekilde sorabilirsin. "Bu şifre değişikliği neden oldu, bir şey mi var?" gibi. Dürüst ve açık olunca her şey daha rahat çözülüyor. Ben olsam böyle yapardım. Üstelik aşk dolu günler yaşıyorum, her şey güzel olsun istiyorum, değil mi? 💖
Sen de bu durumu bir şekilde aşarsın, biz kızlar her şeyin üstesinden geliriz! ✨🦸♀️
Cevap
14Cevap
Tek gizlediğinin telefon şifresi olmadığına kanaat getiririm..
Sevgilim böyle bir şey yapmaz. söylemeyi unutmuştur en fazla. zaten güvendiğimiz için şifrelerimizi her şey biiliriz saklamayız
Tepkim olmaz bilsem yine bakmam kaybettiğim bir şey yok
Durduk yere böyle bir şey yaptıysa sebebini sorarım
bizim toremize göre onun ölüm vakti gelmiş demektir
AOSLSOXKXOCKKSOQPQLAKSOWWKKASGŞ
Ahahay 😄
Baştan vermeyecekti madem verdin neden değiştin vardir bir numarasi
Ben onun şifresini bilmem etmem ve uğraşmam umurumda olmaz herkesin özeli kendinedir başkasının şeyi karıştırılmaz
Özellikle bana söylemesini beklemem ama denk gelir ve sorduğumda yanıt vermezse büyük sorun olur benim için.
Sevgilimin telefon şifresini bilmem ki değiştirdiğinden haberim olsun😅o da benimkini bilmez 😉
Ne isterse yapsın kimsenin telefonuyla hiç işim olmaz.
Hiç bilemeyeceğim için sorun olmaz.. Kişisel eşyalara dokunmam.. Merakta etmem :)
mantıklı cevap vermezse o zaman sinir olurum mi halt karıştırdığını düşünürüm
Şüphelenirim ne oluyor birden diye. Kesin bişey gizliyor 😠
Boynuzlandığımı düşünürüm o teli alır incelerim vermezse de herkes kendi yoluna
Güveniyorsam önemsemem, öncesinde güvenimi sarsacak bir şey yaptıysa şüphe duyarım.
A ooo, hayatının en acı biberli hatasını kırmızı halıda yürütmüş kadar olur
Şifreyi değiştirebilir ama neden gizliyor o sıkıntı bence
Bunu bir defa yaptım, hem benim hem kendi telefonunu kırdı sonra gitti paşa paşa bize yeni telefon aldı.
Çocuk yaptık😝
3 senedir biliyorum şifresini bir kere açmaya gerek duymadım. Çok takilmam açıkçası niye haber versin ki
Başıma geldi. S**tiri çektim o**spularınla mutluluklar dedim yürüdü gitti. Daha 1 hafta dolmadan yine kendi yazdı.
İnsanın kendi hayatı size gostermek zorunda degil her insan biraz olsa ssvgilisne veya kocasına güvenmeli
Yeni şifren ne yavrum derim 😄
Sorularımı beğenip yorum yapıyorsun çok teşekkür ederim ☺️
😍😍😍
sen hayırdır koçum derim
Kesinlikle ☺️ ne iş ula sksks
işte bunlar hep gebertmem için sebepler 😃
Ahahay 😄 doğru gebert sevabına
Agzına kurekle vururum
Ahahay 😄 yamulsun o ağzı yüzü
Ceviz kırmaya yelteniyordur 😃kırdıtmam😃
Baştan vermem ki o da vermesin
Kavga sebebi
Bizim torelere göre onun ölüm hakkı gelmiştir 🫠
Sevgilimin telefonu beni ilgilendirmez ya
Fark etmem ki, telefona bakmam çünkü
Şifre neden değişti?
En mantıklı tepki bu 😄
Belki bişey oldu di mi ama istemediği birisi öğrendi güvenlik amaçlı değiştirdi 😁 yeni şifreyi alıp günüme devam ederim
Ahahay 😄 kesinlikle
Sifresini isteyecegimi sanmiyorum
hayırdır derim bi
Net aldatıyo
bende benimkini degistiririm
Sebebini sorardim
Adı üstünde sevgilin. Kocan değil ki?
vuhuuuuu olur:)
Yapay zeka gayet iyi açıklamış yani😅😅
Biter.
SktrGitOlur
"eski sevgilim"
Tepki vermem
gebertirim
Eski sevgilim
Döverim
aldatıp terk ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?