Arkadaşlar sevdiğim çocuk ayrıldıktan sonra bana tekrar döndü ama ne yapmaya çalışıyor anlamadım?

Mesaj atıyor durumlarıma bakıyor cevap vermedim bazı mesajlarına ama sevmediğim den değil ona karşı çok kızgındım. Sonra birgün ben sinirlenip buna gece saydırdım biraz buda bana zaten senin yüzünden olmadı gibi seyler yazdı anlamadım ne demek istediğini. Sonra kızlarla konuşuyosun dedim oda hala baska kız diyosun şerefsizlik yapma yazmış bende biliyorum farkındayım dedm uzatma istersen yazdı. tamam yazdım ne yapıyorsun falan yazdı sonra niye konuyu kapatıyor anlamadım

Arkadaşlar sevdiğim çocuk ayrıldıktan sonra bana tekrar döndü ama ne yapmaya çalışıyor anlamadım?
Cevapla